Foto bij 017

Rebecca POV
Vandaag komt mijn zusje aan. Ik had de jongens een beetje voorbereid door wat over haar te vertellen en ben nu samen met Harry onderweg naar het vliegveld. Mijn zusje’s vliegtuig is zojuist geland en nu is het wachten tot ze haar bagage had gepakt en naar ons toe komt gelopen. Ik stahand in hand met Harry te wachten. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik omhoog. Hij kijkt, in gedachten verzonken, voor zich uit. Mijn mondhoeken krullen omhoog. Ik kijk weer voor me uit en tuur in de verte om te kijken of ik mijn zusje al zie. Eindelijk herkende ik haar. Haar bruine haren springen vrolijk heen en weer toen ze naar me toe kwam rennen. ‘’Rebeccaaa,’’schreeuwt ze blij toen ze me zag. Ik laat Harry’s hand los en loop naar haar toe. Ze laat haar koffer los en slaat haar armen om mijn hals heen. ‘’Ik heb je zo gemist,’’fluister ze in mijn haar. ‘’Ik jou ook.’’ Na een innige omhelzing laat ze me los. Haar mond valt open als ze langs me heen kijkt. ‘’I- is dat Harry Styles,’’vraagt ze geschrokken. ‘’Ja, dat is Harry Styles,’’antwoord ik gelukkig. Ik trek haar mee naar Harry en stel ze aan elkaar voor. ‘’W- wacht even, hebben jullie verkering,’’vraagt ze nog steeds in shock. Ik knik met een big smile en pak Harry’s hand vast. ‘’Waarom heb je me niks verteld,’’vraagt ze verontwaardigd. Grinnikend haal ik mijn schouders op. ‘’Ohja, Sharon en ik wonen nu ook bij One Direction in huis,’’zeg ik terloops terwijl we naar de taxi lopen. Abrupt staat Angela stil en kijkt ze me met open mond aan, ‘’Jullie wonen BIJ One Direction. Als in één huis met One Direction,’’vraagt ze geschokt. Ik grinnik om haar reactie en knik instemmend. Hoofdschuddend loopt ze verder en ik grinnik om haar reactie. Ik had gister alleen maar ge-sms’t of ze het erg vond om bij een jongen te slapen. Niet of ze het erg vond om bij Niall te slapen. Ik grinnik bij het vooruitzicht naar haar reactie. Angela zit al in een taxi en ik ga naast haar zitten. Harry kruipt weer naast me en Angela en ik raken niet uitgesproken. We hebben altijd al een hechte band gehad, maar doordat we nu beide ouder waren konden we nog beter met elkaar praten. Ik was echt blij met haar als mijn zusje. Na een halfuurtje gereden te hebben, komen we aan bij het huis van One Direction. Harry loopt meteen naar de kofferbak en haalt Angela’s spullen eruit. Angela’s mond zakt open als ze ziet in wat voor een huis One Direction woont. Ik betaal de taxichauffeur en ga naast haar staan. Ik doe mijn arm door die van haar en samen lopen we naar binnen, gevolgd door Harry die alle bagage mee moet slepen. Als alle bagage in de gang staat, lopen we met z’n drieën naar binnen. Sharon. Niall, Liam, Louis en Zayn zaten allemaal al verwachtingsvol op de bank. Sharon had mijn zusje ook nog maar een paar keer gezien. Verlegen loopt ze naar binnen en Niall staat meteen op om haar een knuffel te geven. Ik zie haar wangen rood kleuren en grinnik. Dat ging nog leuk worden als ik haar zou vertellen bij wie ze mocht slapen. Een glimlach siert mijn gezicht bij die gedachte en ik voel een arm om mijn middel. Ik kijk op in de schitterende ogen van Harry. Ik druk een vluchtige kus op zijn lippen en kijk dan weer na het tafereel dat ze ondertussen afspeelt. Niall heeft Angela eindelijk losgelaten en zit alweer met een zak chips op de bank. Louis huppelt vrolijk op haar af en geeft haar ook een knuffel. Liam en Zayn volgen al snel en als laatste geeft Sharon Angela ook een knuffel. We ploffen met zijn allen op de bank neer. Angela zit uiteindelijk naast Niall en wil haar hand in de chipszak doen. Ik zie Liam en Louis al gespannen kijken naar wat er komen gaat. Maar tot iedereens grote verbazing laat Niall Angela gewoon chips uit de zak pakken. ‘’Wauw. Niall deelt zijn chips. Dat doe je nou nooit met ons,’’zegt Louis quasi-verontwaardigd als hij het ziet. Ik grinnik als ik zie dat Niall’s wangen licht rood kleuren. Ook Louis ziet het en kijkt wenkbrauwwiebelend naar Niall. ‘’Ans, jij slaapt vanavond trouwens bij Niall,’’zeg ik vrolijk. Ze proest haar chips bijna uit als ik dit zeg. Ook Niall voelt zich ongemakkelijk. Louis komt nou helemaal niet meer bij en ligt op de grond, rollend van het lachen. Het tafereel ziet er heel erg lachwekkend uit. 2 blozende mensen op de bank en één iemand die lachend over de grond rolt. Ik schud grinnikend mijn hoofd, wat een stel gekken zijn het toch. ‘’Ga je ff mee naar boven, kun je alvast je bagage boven zetten enzo,’’zeg ik om haar te redden uit deze genante situatie. Dankbaar kijkt ze me aan en ze staat meteen op. Het ontgaat me niet dat Niall haar nakijkt als ze de kamer uitloopt. Ik besluit hem morgen maar even uit te horen. We slepen de twee koffers naar boven en ik doe de derde deur open. Ik zie de schrik op Angela’s gezicht als ze ziet dat er alleen een tweepersoonsbed staat. ‘’Je vindt het toch niet erg of wel, om met Niall in een bed te slapen?’’ Ze schudt haar hoofd en ik haal opgelucht adem. We leggen de koffers in de kamer en besluiten weer naar beneden te lopen. Als we de woonkamer weer inlopen zitten alleen de vijf jongens nog op de bank. Het gesprek valt meteen stil als we binnen komen en ik haal mijn wenkbrauwen naar Harry op. Hij lacht zijn scheve lachje naar me en ik besluit het hem vanavond maar te vragen. Dan komt Sharon uit de keuken gelopen. De jongens zitten voetbal te kijken, dus Sharon, Angela en ik besluiten een spelletje te doen. De openhaard knettert gezellig en ik voel me heel gelukkig. Een avond doorbrengen met de mensen waar ik het meest van hou.

Reageer (3)

  • xxgoodgirl

    Super leuk weer! :D

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Super!! I love Louis!!

    1 decennium geleden
  • lukesunicorn

    LEUK!!!!!
    (H)NIALL(H)NIALL(H)
    SNEL VERDER!!(H)(flower)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen