Foto bij part 6

Ik hoop dat jullie het tot hier to al leuk vinden!?Schrijf een comment als je het leuk vind zo niet schrijf dan ook een comment!
LYxxx

Het zonlicht scheen in de kamer.Vreemd want het was winter.Ik werd langzaam wakker en opende mijn ogen.Het was 10.00u 's morgens.Ik ging recht zitten en keek de kamer rond.Anne was al uit haar bed maar Greet lag nog te slapen.Op mijn tenen ging ik naar haar bed toe."Wakkie..Wakkie!"En ik ging met het topje van mijn vinger over haar neus.Als we bij elkaar gingen slapen vroeger deden we dat ook altijd.Zacht deed ze haar ogen open."Hey lekker geslapen?"Vroeg ik."Ja valt mee ik had zo raar gedroomd over mij en Liam en jij en Harry en Anne en Nail!"
"Wel kleine schattebout het is niet gedroomd!Weet je nog gisteren hadden we 7 minutes in haven gespeeld."
"Ah ja ik weet het weer!Het was precies leuk toen jij en Harry in de kast zaten?"Grinnikte ze."Ja best wel ja!Hahah je kent me toch?"We kregen samen de slappe lach.Toen ik naar buiten keek langs het raam zag ik een laagje sneeuw liggen."OMG!Het heeft gesneeuwd!!"Greet sprong recht en zag het ook."Zalig!Kunnen we straks een sneeuwballen gevecht doen!"
"Inderdaad!Kom laten we opstaan misschien is iedereen al wakker.We gingen de kamer uit en ik had nog gelijk ook.Iedereen zat al aan tafel.Anne zat tussen Nail en Zayn.Louis had zich op kop van de tafel gezet.Er stond nog een stoel op kop an de tafel.Aan de andere kant zaten.Liam en Harry naast elkaar.Greet huppelde de kamer in en ging naast Liam zitten.Ik kwam er maar rustig aangestapt."Ons kleinste prinsesje is wakker zeg!"Zei Zayn lachend.Harry draaide zich om en knipoogde naar me.Daardoor begon ik weer te blozen.Ik zette me ook aan kop van tafel tegenover Louis die weer met een raar lachje naar me keek."Hey hebben jullie het al gezien?Het heeft gesneeuwd."Zei ik."Ja dat weten we daarom heb ik een verrassing voor jullie allemaal!Zei Louis enthousiast."One Louis heeft weer een spelletje in zijn hoofd!"Zei Liam snel."Haha dat zul je straks wel zien!Maar nu belangrijkere zaken!Hoe was het gisteren in de kast Thaïs?"Louis keek naar me met een brede grijns.Ik begon weer te blozen en Harry ook."Kom op!Ik wacht niet eeuwig!"Grijnsde Louis naar me."Eumh..."Ik begon te stotteren en wist niet wat te zeggen.Ik dacht aan dat moment en werd weer rood."Laten we dar maar over ophouden.We hebben allemaal gezien dat het best wel klikt bij Thaïs en Harry."Zei Zayn toen hij die laatste woorden uitsprak wist ik dacht hij aan gisteren dacht want hij begon heel hard te lagen.Opeens had iedereen aan de tafel de slappe lach gekregen.Na een paar minuten stopte het geluk."Zo laten we ons allemaal klaarmaken.Ik zou zeggen kleed jullie warm aan!"Louis zei deze woorden en wiebelde met zijn wenkbrauwen.Iedereen ging naar zijn kamer en kleedde zich aan.Louis was blijkbaar al naar buiten gegaan.Hij was echt iets van plan.De koffers waren allang hier dus hadden we onze kleren.Iedereen ging lekker warm aangekleed naar beneden.Toen we in de lobby van het hotel kwamen zagen we dat er veel mensen in de sneeuw gingen spelen of wandelen.Ik kwam buiten en het was er echt prachtig.De bomen waren ondergesneeuwd en de wegen waren nog niet zo vuil omdat hier niet veel auto's reden."Thaïs!!Pas op!"Schreeuwde Anne.Ik wou vragen waarom maar plots kreeg ik een sneeuwbal recht in mijn gezicht.Louis lag natuurlijk plat op de grond van het lachen.Het was ongelooflijk koud!Dit betekende 1 ding!Het was oorlog!"Je gaat eraan Tomlinson!!!"Ik pakte een hoopje sneeuw op en rende naar Louis."Probeer me maar te pakken!"Schreeuwde hij uitdagend."Iedereen...SNEEUWBALLEN GEVECHT!!!!"Die woorden waren uitgesproken of er vlogen over sneeuwballen in het rond.Ik had me nog nooit zo geamuseerd in jaren!

Reageer (2)

  • DaytonaM

    gahah nice verhaal(; <3

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Hahah, je gaat eraan Tomlinson xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen