De sneeuwballen vlogen in het rond.Ik had me nog nooit zo goed geamuseerd!
We gedroegen ons allemaal een keer als 3jarige kleuters die voor het eerst sneeuw hadden gezien!Ik begon samen met Anne en Greet en sneeuwpop te bouwen het was zo lang geleden!"Dit is te lang geleden gewoon!"Zei Anne."Ja i know!"We hadden zo veel fun dat ik even niet oplette."Thaïs aan de kant!"Hoorde ik Nail schreeuwen.Ik draaide me om en daar was Louis met een sneeuwbal klaar om te vuren."One Tomlinson!!Laat dat maar uit je hoofd!"Ik pakte een hoopje sneeuw van de sneeuwpop en rende naar Louis.Ik zat alleen in een hoekje Louis ging me pakken!Ik wist het."Harry!Help!"Schreeuwde ik.En daar kwamen Harry en Zayn aangelopen met een sneeuwbal.Ze begonnen te vuren op Louis zodat ik kon ontsnappen uit het hoekje.Anne kwam naar me toe gesprongen en sprong op me.Ik verloor mijn evenwicht en viel recht in de sneeuw met Anne naast me.Ik kreeg meteen weer de slappe lach.Harry kwam naar me toe."Is alles wel oké?Heb je je niet pijn gedaan?"Vroeg hij met een bezorgde stem."Natuurlijk ja moet me beschermen van Louis!"Als een klein kindje kroop ik achter Harry toen ik zag dat Louis er aan kwam."Ik bescherm je wel schat."Antwoordde hij zacht."Rustig maar!Ik hem niets vast!"Zei Louis en hij meende het ook.We gingen allemaal bij elkaar op een houten bankje zitten en schoten in de lach.Ik ging op Harry zijn schoot zitten."Man dit was gewoon geweldig!Laten we gaan wandelen naar het centrum!De Kerstman is er!"Zei Liam.Anne en Greet sprongen recht."Jippie!Wij willen naar de Kerstman!"Ik schoor in een lach.En de jongens keken Anne en Greet verward aan.Ze dachten zeker niet dat meisjes van 16 de Kerstman nog geweldig gingen vinden."Wel kom op dan!"Schreeuwde Nail die recht sprong.Samen liepen we naar het centrum.Anne liep hand in hand met Nail,Greet samen met Liam.Zayn en Louis waren met elkaar aan het praten en helemaal vanachter liepen ik en Harry.Ik keek naar Harry.Hij was zo mooi in het zonlicht.Hij sloeg zijn arm om mijn schouders heen.Ik keek naar hem en lachte lief.Ik kon nog altijd niet geloven dat we met One Direction over de straat liepen.Beter nog dat ik samen met Harry over de straat liep.Toen we in het centrum kwamen waren er gelukkig niet zo veel fans.Die druk zou ik denk ik nog niet aan kunnen.We zagen 2 kleine kindjes spelen met elkaar.Ze waren echt ongelooflijk schattig.Eentje kwam naar mij gelopen."Ben jij mijn mama?"Vroeg het kindje.Ik keek Harry verbaasd aan die zijn lach niet in kon houden.De rest van de groep ook niet!"Nee sorry ik ben je mama niet."
"Maar ik ben mijn mama kwijt."Plots kek iedereen heel serieus.Het was hoe dan ook een grote markt en dan raak je je mama kwijt."Hoe ziet je mama er uit?"
"Ze heeft bruin haar bruine ogen en is heel mooi!Ze heeft een zwarte lange jas aan en zwarte schoenen."
"Wel laten we je mama gaan zoeken is dat goed?"
"Ja maar ik ben bang ik mis mijn mama!"Het kindje begon te huilen.Mijn moederinstinct kwam naar boven.Zonder na te denken pakte ik het meisje op en zette haar op mijn schouders zodat ze kon zien."Kan je je mama zien?"
"JA!Daar bij dat kraampje aan het park."Het meisje stopte met huilen."Kom ik zal je wel brengen.En je oppakken want anders ben ik je straks ook kwijt.Wat is je naam eigenlijk?"
"Ik heet Elise."Harry en de rest volgde mij naar het park."Elise?Wat een mooie naam!"Na een beetje lopen kwamen we aan het kraampje."Zie je je mama Elise?"
"Ja!Daar is ze!"Ik zette haar op de grond en ze rende naar de vrouw toe."Pardon is dit uw dochter?"Ik wees naar Elise."JA!Echt waar duizend maal dank!Schatje je moet nooit meer weg rennen,mama was ongerust!Echt bedankt!"
"Dat is graag gedaan!"De vrouw ging weg ze had nog een buggy vast en had een bol buikje het zag er echt als een schattige familie uit.Elise draaide zich nog eens om en wuifde naar me.Ik wuifde terug.Ik voelde me een moeder.Ik voelde 2 armen rond mijn zij."Je kan goed met kinderen omgaan!"
"Ik wil echt wel met je trouwen later!En dan hebben we ons eigen gezinnetje!"Zei Harry romantisch.Ik drukte mijn lippen passioneel op de zijne.Ik voelde me goed en gelukkig!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen