Foto bij part 8

Sorry voor het slechte hoofdstuk!Ben even inspiratie loos!Toch bedankt als je het leest!XD

Ik opende mijn ogen en zag een meisje met een camera staan.Ik keek naar haar en verschrokken keek ik naar Harry."Dit krijg ervan als je mij date!"Zei hij fluisterend.Ik draaide me om en het meisje was verdwenen."Hey ik heb gezien dat er iemand was die foto's trok!"Zei Louis snel."Wel die komen op het internet!"Zei Zayn."En normaal staat het morgen in de krant!"Vulde Liam aan."Nee dat meen je niet he".Ik keer betreurd naar Harry en dan naar de grond."Hey schat,er gaat niemand ons tegenhouden hoor!"Harry probeerde me gerust te stelen maar er vlogen plots miljoenen gedachten door mijn hoofd."Ik weet het maar wat als je fans me niet mogen?En de paparazzi dan en.."Ik kon mijn zin niet afmaken door de tranen die kwamen ik was zo bezorgt om alles!Harry gaf een kus op mijn voorhoofd en beloofde dat alles oké ging zijn."Anders gaan we gewoon terug naar het hotel een beetje uitrusten.We hebben het nodig denk ik."Zei Nail snel.Toen we terug naar het hotel gingen door de sneeuw,zag iedereen dat ik er hard mee in zat.louis probeerde me nog wat op te vrolijke met wat grapjes maar niets hielp.Ik bleef met de gedachten ziten wat iedereen zou denken:de fans,mijn ouders,Harry's ouders..."zo laten we iets leuk doen."Zei Zayn.Maar ik was al verdwenen naar mijn kamer.Ik voelde me zo slecht dat ik moest overgeven.Waarom?Waarom juist nu?"Hey is alles oké?"Anne kwam mijn kamer binnen en zag dat ik met tranen op mijn bed zat."Hey kom zo erg is het niet!"Zei ze.Ze pakte me vast en begon me bijna dood te knuffelen.Dat deed ze altijd als ik verdrietig was.Ik heb een paar uur alleen op mijn kamer gezeten maar wist toen dat het genoeg was.Ik gign rustig naar de wc en zag iedereen in de woonkamer zitten.Ze zagen er ook niet echt blij uit.Ik stond voor de spiegel en ging met wat water door mijn gezicht.toen ik de deur sloot zag ik iedereen naar mij kijken.harry kwam met een bezorgde blik naar me toe."Schat is alles wel oké?"Ik hoorde de pijn in zijn stem."Wat moet ik doen Harry?"Hij keek me aan met een verwarende blik."Niets helemaal niets!Ik hou van je en dat is het belangrijkste!"
"Maar...maar je fans en.."Ik kon mijn zin niet afmaken.Er rolde een traan over mijn wang.Harry veegde die traan snel weg met zijn hand.Hij pakte me stevig vast."Ik laat je nooit meer gaan!"Fluisterde hij.Uitgeput ging ik in de zetel zitten.Gevolgd door Greet die ongerust naast me kwam zitten."We zien hier alleen maar voor fun!Laat ze maar denken wat ze willen!"Dat vrolijkte me meteen weer op."IK HEB...honger!!!!"Schreeuwde Louis uit.Louis maakte mijn dag echt goed hij was de clown van de familie."Wat wil je eten?"Hoorde ik Liam vragen."PIZZA!!Laten we naar de pizzahut gaan?!"louis was altijd in voor een lekkere vette snack!"Pizza!Pizza!"In één wip had Louis iedereen overtuigd om pizza te gaan eten.we maakte ons klaar en gingen in de kouw naar de pizzahut.Anne stond naast Nail en Louis.Harry,Zayn en Liam stonden ook te praten met elkaar.Greet stond naast mij."Hoe doe je dat toch?"Vroeg ik aan haar."Wat?"Zei ze verward."Je hebt een relatie met Liam,je hebt hem al gekust en toch blijf je er relaxd mee dat de pers op jullie afkomen?"
"Ik weet het niet.Het gaat vanzelf ik maak me gewoon geen druk om wat iedereen denkt.Hey maak je geen zorgen alles komt wel goed!"Ze pakte me vast en gaf me een stevige knuffel.Toen Louis de pizzahut zag staan hupelde hij er naar toe als een klein kind van 5."Louis niet te snel."Hoorde ik Anne zeggen en ze rende achter hem aan."Waar is Louis?"
"Ik ben hem kwijt sorry!"Anne keek naar de grond alsof ze beschaamd was."Ik denk dat ik weet waar hij is!"Riep Zayn uit.Zayn,Harry,Liam en Nail renden naar het ballenbad voor kinderen en begon te spelen.Inderdaad daar zat Louis ook verscholen."Ze zijn zo'n kleine kinderen!"Anne barste in het lachen uit en sprong ook in het ballenbad.Ze hadden zoveel lol met elkaar ze zagen er echt uit als kinderen van 3!Nu wist ik waarvoor ik bij hen bleef.Ik kon niet zonder ze!Ze waren gewoon geweldig!

Reageer (2)

  • DaytonaM

    love it(; <3

    1 decennium geleden
  • TheAccountant

    Nicee abo i love your story
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen