Foto bij 018

Niall POV
Hoe later het word, hoe meer buikpijn ik krijg. Ik word zenuwachtig van het idee dat ik samen met Angela in een bed moet slapen. Meteen toen ze binnenkwam, was ik verkocht. Ze is zo mooi. Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar sinds een paar uur dus wel. De jongens hadden het meteen al doorgehad. Ze kennen me door en door, wat soms heel vervelend kon zijn. Liam had gezegd dat ik het haar gewoon moest zeggen, ze blijft maar voor een week. Mocht het niet wederzijds zijn, dan is ze over een week toch weer weg. Mocht het wel wederzijds zijn, wat ik zelf niet denk, dan hebben we een week om uit te zoeken of het werkt. Ik word opgeschrikt uit mijn gedachten door Louis die met zijn vingers voor mijn ogen knipt. ‘‘Nialler, houden wij onze aandacht er ook even bij,’’zegt hij grinnikend. Ik voel mijn wangen rood worden en steek mijn tong uit naar Louis. ‘’We waren aan het bedenken wat we morgen gaan doen.’’ Ik zie dat ondertussen Rebecca, Angela en Sharon ook al weer op de bank zitten. ‘’Kampvuurtje maken op het strand en dan gewoon wat zingen en kletsen enzo,’’stel ik voor nadat ik even heb nagedacht. Iedereen knikt enthousiast. ‘’Ik ga naar bed,’’zegt Louis terwijl hij opstaat en iedereen een kushandje werpt. Liam loopt hem achterna en Zayn en Sharon volgen. Harry prikt Rebecca in haar zij waardoor ze een rare beweging maakt, maar wel opstaat. Ze lopen hand in hand naar boven, waardoor alleen Angela en ik er nog zitten. ‘’Zullen wij ook maar gaan slapen,’’vraag ik verlegen. Ze knikt en ik loop achter haar aan naar beneden. Ik wil het zo graag zeggen, maar ik ben bang. Bang dat ze me afwijst. De zenuwen gieren nu door mijn lijf. Niall doe normaal spreek ik mezelf streng toe, maar het helpt niet. Een meisje heeft me nog nooit zo laten voelen. Ze doet iets met me, wat nog nooit iemand met me heeft gedaan. Ze pakt een slaapshirt uit haar koffer en loopt de badkamer in. Ik ga op mijn bed zitten en staar voor me uit. Dit ging een lange nacht worden. Angela komt de badkamer uitgelopen en ik loop snel naar binnen. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst, loop ik weer terug. Angela ligt al in bed en zachtjes trek ik mijn kleren uit. In alleen mijn boxershort kruip ik mijn bed in. Ik ga op mijn rug liggen en hoor Angela regelmatig naast me ademen. Ze slaapt dus al. Ik kan de slaap niet vatten. Ik lig te draaien in bed en uiteindelijk val ik om 3 uur in slaap.
De volgende ochtend word ik nog steeds moe wakker en draai me naar de klok. Ik zucht diep als ik zie dat het nog maar 9 uur is, ik heb maar 6 uur geslapen. Ik draai me weer terug, om een leeg bed aan te treffen. Verward ga ik rechtop zitten. Heb ik dan alleen maar gedroomd over Angela? Ik zou toch zeker weten dat ze hier was. Verward staar ik voor me uit. Ik schrik op als ik de badkamer deur hoor opengaan. Ik kijk op, recht in de mooie groenbruine ogen van Angela. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. ‘’G- goedemorgen,’’stamel ik en kan mezelf voor mijn hoofd slaan. Waarom moet ik altijd zo stuntelig doen als ik bij een leuk meisje in de buurt ben? ‘’Goedemorgen,’’zegt ze zachtjes terug. Ik wil het haar echt zeggen, maar durf het niet. Ik ben zo’n sukkel.

Reageer (2)

  • lukesunicorn

    JEEEEEEJ!!! NIALL VINDT ME LEUK! (H)
    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Awhh! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen