Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 4*

Zal Lucas Shelly uit de nood helpen Lees snel verder ...

Jimmie trekt Shelly mee naar Buiten. Ja ik ben jaloers zei hij toen nog eens tegen haar. Wat Serieus?!? Zei Shelly. Ja zei Jimmie en hij zoen haar op haar mond. Iel zak laat me met rust Gilt Shelly en ze duwt Jimmie van zich af. Op dat moment komt Lucas net aan lopen. Laat haar met rust roep hij je ziet toch dat ze niet geinterseerd is . Nu word Jimmie kwaad en hij begint een gevecht met Lucas. Jij bent gewoon ook verliefd op haar hé geef maar toe roep Jimmie fel. Lucas die een stuk sterker is dan Jimmie heeft hem in tussen op de grond gegooit en roep kwaad waar bemoei jij je mee. Laat Shelly van af nu met rust of ik ben niet meer zo zachthandig te volgende keer. Hij neemt Shelly mee in en laat Jimmie verbluft achter. Je heb me gered bedank zegt Shelly en ze vlieg Lucas om de hals. BOEM BOEM hoort ze dat nou goed is dat zijn hart wat zo te keer gaat ?? , Nee natuurlijk niet dacht ze en ze liet Lucas weer los. Niks te danke zei Lucas stoer hij heeft je gewoon niet zomaar zo te behandelen . Je ben echt Lief Lucas!! Maar ik moet gaan mijn moeder komt over 2 minuten en ik moet rennen zie je roep ze . LIEF ze vind me lief Lucas hart bonst zal ze het gehoort hebben daar net hoop het van niet dacht Lucas bij zich zelf Word vervolgd ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen