Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 5*

De volgende 4 Hoofdstukken gaat Alleen over Lucas en zijn deel van het verhaal
Is hij ook verliefd op Shelly Lees het

Piep piep Oh het is al weer Half 8 ziet Lucas als hij Wakker word het is Maandag weer naar school :(. Door die iritant Jimmie kon hij het hele weekend na de voetbal wedstrijd aan niks anders meer denk dan aan Shelly zal hij toch stiekem gevoelens voor haar hebben. Nee dat mocht hij niet hebben Shelly was daar veel te Knap en te leuk voor om hem leuk te vinden. Maar verliefd dat was hij verschijnlijk wel. zijn hart was als een beseten te keer gegaan toen Shelly hem knuffelde zaterdag maar waarom nu op eens waarom nu zucht daar had je zijn moeder of hij nu eens naar beneden kwam. Ja kom zo liep hij terug hij had al 5 verschilden truien aan gehad maar iks srond echt stel dat Shelly hem zal niet leuk leuk vond door zijn kleding. Zijn Moeder roept al weer. Snel schoot hij toch maar wat kleding aan zag dan wel niet uit maar ja Shelly zag het verschil toch niet want zei was natuurlijk niet geintereers geweest in Jimmie en alle meisje bij voetbal vonden hem wel leuk Snel renden hij naar beneden en propten hij zijn ontbijt naar binnen. Dag ma riep hij nog en weg was die. Snel fietsen hij naar de plaats waar hij met Shelly had afgesproken. HEEY Lucas riep Shelly BOEM BOEM hou op dacht hij zeg hoi Dacht hij Hoi Shelly zei hij dus. Wat heb je aan haha NIEUW ?? Oh ja hij had een of andere idiote bloes/hemd aan . NEE zit je me nu uit te lachen ?!?. NEE natuurlijk niet sta je leuk hoor zei Shelly. Ok vind het leuk oh nee hij voelde zich zelf rood worden. Ja haha natuurlijk heb trouwens gisteren die zak van een Jimmie weer gezien toen ik met mijn moeder naar de stad was hij deed gelukkig niks was een creep!!! Waarom vind je hem niet leuk als ik het vragen mag vraag Lucas Rustig. Omdat ik al verliefd ben op een veel leuker Jongen. Zie ze is al verliefd op iemand zeker dat ze hem niet zie staan ze is verliefd op een ander. Lucas heb ik iets verkeerd gezeg vraag Shelly geschrokken. Word vervolgd ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen