Foto bij # Five.

Klik maar op dat groene knopje voor die lieve brief.

‘Brooke, hoi.’ zegt Pansy. ‘Ja, hoi.’ antwoord ik terwijl ik me weer omdraai en wil weglopen. ‘Wacht.’ zegt ze terwijl ze mijn schouder pakt. Ik pak haar hand en laat hem vallen. Snel ren ik weg. ‘Nou, zeg…’ hoor ik Pansy nog roepen terwijl ik wegren. Snel loop ik de trap op naar mijn slaapkamer, laat me op mijn bed ploffen en pak de brief uit de la en open het. Vlug lees ik wat erin staat.

Lieve Hoi Brooke.
Ik ken je al zes jaar en het Yule Ball komt er bijna aan. Wil je Zou je met mij naar het Ball willen?

Liefs Draco.


Ik lees de brief opnieuw en opnieuw. Achter me hoor ik de deur open en dicht gaan. ‘Hoi, Brooke.’ zegt ze. ‘Oh, heb je toch besloten om de brief te lezen?’ ‘Ja,..’ antwoord ik. ‘Kom we gaan eten, het is al laat..’ zegt ze en we lopen samen naar the great hall om te eten. Ik zie Draco een stukje verder op aan de tafel zitten. Ik kijk naar hem en zie dat hij ook kijk. Hij begint te gebaren of ik zijn brief al heb gelezen. Snel knik ik ja, en draai me weer om. ‘Brooke, eet wat.’ zegt Marilyn. ‘Ja, okéé.’ zeg ik terwijl ik iets lekkers pak. Met tegenzin eet ik het op. Ik schrik als er iemand mijn schouders vast pakt. ‘Wie is dat?’ vraag ik geschrokken. ‘Jaa..’ hoor ik een bekende stem zeggen. ‘Raad maar.’ Snel draai ik me om.


Oké, gewoon even geactiveerd voor die lieve, maar kleine brief. <3
PS: willen jullie even aan jullie vrienden/vriendinnen mijn verhaal vertellen? :$

Reageer (4)

  • _Khaleesi_

    ik vind het geweldig ! Ik neem abo, ik hoop wel dat je verder schrijft !

    1 decennium geleden
  • Pewdiecry

    Ik heb het verhaal even snel doorgelezen, maar het is niet echt mijn ding...
    Ik besluit geen abo te nemen, sorry(H)
    Voor een eerste story is het wel goed hoor!


    X'

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Wooeeeehhh! Nieuwe abo! *O*
    DRACOOOO!!!! :9~
    xD
    Bedank FearlessLove maar ^^.^^
    Zij ging promoten in haar story en toen ging ik op het linkje klikken =)
    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    snel meer?
    ik zou het bij mijn story promoten ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen