Foto bij # Six.

Pansyyy! <3 ^
|

‘Tadaa.’ zegt hij terwijl ik me heb omgedraaid. ‘Draco!’ roep ik blij. ‘Ja. Ja, ik wil graag met je naar het Yule Ball.’ ‘Yes!’ zegt Draco vrolijk. ‘Brooke, moet je me niet voorstellen aan je nieuwe vriend?’ gniffelt Marilyn. ‘Marilyn, dit is Draco. Draco, dit is Marilyn.’ zeg ik. ‘Aangenaam.’ zeggen ze allebei tegelijk terwijl ze elkaar de hand schudden. ‘Zit je ook in het zesde jaar?’ vraagt Draco aan Marilyn. ‘Nee, ik zit in het zevende jaar.’ ‘Ah, oké.’ Na een poosje zeg ik ‘Nou, ik ben uitgegeten.’ ‘Ja, ik ook.’ zegt Draco die inmiddels naast me is komen zitten. ‘Zullen we naar buiten gaan?’ vraagt Draco terwijl we opstaan. ‘Ja, is goed. Ik moet wel even mijn wanten, jas en sjaal uit mijn kamer pakken, hoor.’ zeg ik. ‘Is goed, ik wacht wel op je bij de deur.’ antwoord Draco terwijl ik wegloop. ‘Wat moet je met Draco?’ vraagt Pansy. ‘Waarom?’ ‘Draco is van mij! Blijf bij Draco uit de buurt of ik zal je eens wat magie laten zien!’ Het klonk als een bedreiging.. ‘Ja, natuurlijk.’ zei ik snel terwijl ik al bij mijn slaapkamerdeur stond. Snel deed ik de deur open en pakte mijn wanten, sjaal en jas uit de la. ‘Doei, Mar!’ riep ik naar Marilyn die in de kamer stond te kijken. ‘Veel plezier met je vriend.’ Hoorde ik Marilyn lacherig roepen. Als ik om me heen kijk zie ik Pansy met een boos gezicht naar me staren. ‘Wat moet ze toch van me?’ denk ik bij mezelf.

Reageer (3)

  • FearlessLove

    meer!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Stomme Pansy, altijd alles willen verpesten... xD
    Als het om Draakje gaat, dan ^^.^^
    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden
  • singaxx

    leuk(H) snel verdr:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen