jhe mag bij hun blijve slape......

bill en tom zijn aan het praten.....maar het loopt uit op een ruzie. jhe pikt het gesprek op, het gaat over JOUW!!

jhe begint te sgreeuwen, en zegt dat je ze allebei haat (lkkr is dat. tsss)
jhe gaat er naartoe en segt da se niej so dom moete doen!
jhe rent huilend weg, naar buiten. jhe gaat op een bankje voor het hotel zitten. en kan niet stoppen met huilen

iedereen is ervan geschrokken. Gustav en Georg splitsen zich op. gustav praat met Bill en Tom, terwijl Georg jouw zoekt. opeens voel je een arm om je heen. (van georg dus)

jhe begint uit te huilen, en zoent hem plotseling. (oeh,, das niet goet)
je wordt boos, en zegt dat ie je met rust moet laten,en op kan rotten. (nou,das ook zielig)
je laat je troosten, en vtelt dat je egt nie weet wa jhe nou moet doen.
je staat op en segt: GRAPJE!! (nou, das ook aardug)

Georg snapt jhe helamaal. hij neemt jhe weer mee naar binnen.(het is namelijk koud buiten) Tom en Bill hebben de ruzie bijgelegt. Gustav brengt jhe naar de kamer en zegt dat jhe maar ff rustig moet worden.

jhe klimt stiekum uit het raam, en zooe
jhe klimt stiekum uit het raam, en zorgt dat jhe weg bent.
jhe probeert rustig te doen, maar ut lukt niet, en valt flauw. (hun horen dat)
jhe wort rustig doordat jhe vn de roomservice geniet. (von ik wel grappig =D )
jhe valt in slaap

de boys renne naar jhe toe!! (mar da hoor jhe natuurlijk niet,want jhe was flauwgevallen) ze leggen jhe op bed, en blijven om de beurt bij jhe w8en. als jhe wkkr wordt, zit Bill naast jhe. hij kijkt bezorgt en wil met jhe praten.

jij zegt: je kan het verget, laat me met rust.
jhe begint weer te huilen, en zegt dat jhe het egt niet meer weet.
jhe legt uit aan bill dat jhe hem en tom leuk vindt.
jhe laat bill zn woordt doen, en zegt dan dat jhe weg wilt.

jou antwoorden zijn gemeen!! zoek snel andere site
da segt tog wel gnoeg he?


je sit egt in een crisis, maar ik zou prsies utzelfde doen!!
tja kdenk da ut al gnoeg segt


jhe antwoorde zijn nogal vaag.. miss niet de perfecte quiz voor jou?!
kdenk da jhe btr andre quiz ken gaan doen.

het is logisch dat jhe zo reageert, maar iets minder bot mag ook wel hoor!!
da ge nie so bot moet doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen