nja tgaat verder waar we gebleve ware

jhe hebt met bill gepraat, en voelt jhe een stuk beter. dan hoor jhe iets in de badkamer. jhe gaat kijke en siet tom , huilend met een sigaret (srry, hij rooky in het egt oowk)

jhe laat hem lkkr staan jankbal (acherm)
je geeft hem een dikke knuffel, en houdt hem zo ff bast (en bgint weer te huile)
jhe vraagt of hij ff mee wil kome..
jhe gaat naast hem staan en lagt hem uit! (WTF!!! zoeiets kies jhe nie)

tom gaat mee naar buite , er valt een pijnlijke stilte. met tranen in zn ogen , pakt hij jhe hand vast, en vraagt:

vraagt? hij segt dat jhe je spullle moet pakke, en weg moet gaan!!
vind jhe me nu wel of niet leuk??
wil je ajb NU een keuse make?? dan weet ik waar ik aan toe ben!!
kun je me missgien uitlegge wat er nu aan de hand is??

jhe segt tege tom dat het je allemaal te veel wort. dat jhe weet dat hij en bill jhe allebei leuk vinde, maar dat ji se ook allebei leuk vind, dan....

gha jhe weer naar binne, buite ist veel te koud!
vrag jhe of hij geen oplossing weet
seg jhe dat je het egt niet kan (kiese tusse bill en tom)
roep je keihard: ICH LIEBE GUSTAV!!! (huh???)

hij segt dat hij jhe wel snapt en dat ut eigenluk ok wel een rotstreek is dat JIJ mpet kiese. (doen se int egt ook!!, pff stel jhe voor dat jhe mag kiese, en tog ga ik dan voor BILL....................denk ik?)

jhe geeft hem groot gelijk, en rent naar gustav toe..
jhe segt da het nie sijn sguld is en da jij bill en tom elkaar maar een tijdjj nie moete sien.
je segt da jhe het nie aan kan en naar georg gaat
jhe valt van het balkon (pijnlijk)

wat ga je doen?wil je t wete, doe dan deel 6 maar
tom of bill??

oke, ga maar iets anders doen :s
tss ga mar weg

hmm , tis un twijfel geval!!
mmmm

ga snel weg
doei

Reageer (1)

  • YvonneTH

    Haha wat schattig <3 Ik weet wel wie ik zou kiezen <3 BILL <333333333 Haha maak maar snel een volgendeee =)

    xx liefs Yvonne (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen