Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *7*

5 abo's dankjulliewel <3<3

Verschrikt gaf ik een gil. 'Ssst, ik ben het.' Opgelucht haalde ik adem toen ik de stem herkende van Kacey. 'Je moet echt meedoen met seven minutes in heaven.' Ik keek de kamer rond en zag Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis in een kring op de grond zitten. Nog half bijkomend van mijn hartverzakking ging ik ook in de kring zitten. 'Je moet één van de foto's pakken.' Begon Harry. 'Of allemaal.' Je keek Louis hoofdschuddend aan. 'Pak maar niet de foto van Kelly Rowland, dat wordt nogal awkward.' Hoorde je Niall in je oor fluisteren. Ik zag een foto van Leona Lewis en wist zeker dat die foto bij Liam hoorde. Met de volle overtuiging pakte ik Leona's foto en keek de kring rond. Mijn blik stopte bij Liam die een me met zijn schattige glimlach aankeek. 'Ga nou de kast in, zometeen smelt ze hier al.' Met grote ogen keek in naar Kacey, ik voelde mijn hoofd rood worden en liep snel naar de kast toe. Liam volgde me en sloot de deur achter zich. Er hing een klein lampje die niet echt heel veel licht geeft. Ik keek in zijn prachtige bruine ogen maar wendde toen mijn blik af. Een beetje gênant was het wel. Liam duwde me zachtjes tegen de wand en drukte voorzichtig zijn lippen op de mijne. Verbaasd beantwoordde ik zijn kus. Hij stopte de kus en keek me recht in mijn ogen aan. 'Ik vind je leuk, echt al heel lang.' Biechtte hij op. Mijn hart maakte een vreugdesprong. Ik gaf hem een zoen op zijn mond. 'Ik jou ook.' Hij legde zijn handen op mijn heup en drukte me dicht tegen hem aan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en genoot van elke seconde. Kacey had wel gelijk, ik smolt weg in zijn armen. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen. De deur werd opengetrokken en vijf vermakelijke gezichten vulden de opening. 'Was het gezellig daarbinnen?' vroeg Kacey met een grijns. 'Ja hoor.' antwoordde Liam en drukte een kus op mijn wang.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen