Sydney is een 15-jarig meisje die al bijna vier jaar in handen is van een loverboy. Ze moet met heel veel mensen naar bed en heeft er genoeg van. Ze wil het niet meer doen! Ze besluit te vluchten, en tot ieders verbazing laat hij haar gewoon gaan. 'Maar,' had hij haar gezegd. 'Als ik je vind, dan vermoord ik je!' Sydney werd door haar ouders het huis uit getrapt, en belandde uiteindelijk in een weeshuis. Daar werd ze geadopteerd door Jeremy Bieber en zijn famillie. Sydney wordt meteen geaccepteerd en maakt zelfs vrienden. Ryan en Chaz komen meteen de eerste dag al aan de deur, tot grote verbazing van Sydney. Ze weet dat Jeremy nog een zoon heeft en dat hij in Atlanta woont met zijn moeder, maar dat Justin wereld beroemd is, is voor haar nog een raadsel. Als Justin op bezoek komt leren ze elkaar kennen, en meteen al springt er een vonk over. De twee worden verliefd en beginnen een relatie. Sydney laat de drie jongens vaak lachen en de jongens vinden haar geweldig. Af en toe voeldt Sydney nog de pijn die ze meegemaakt heeft, maar door de jongens, haar zusje Jazmyn, haar broertje Jaxon en haar pleegouders kan ze het gevoel diep wegstoppen. Ze verheugt zich verschrikkelijk veel op kerst en heeft veel cadeautjes gekocht. Maar het cadeau wat ze van Justin krijgt slaat toch echt alles. Ze gaat met hem een hele dag naar een afgehuurde spa, helemaal voor hun tweeën...

-


Ik doe de eerste paar hoofdstukken gewoon die van Iris tot hoever zij geschreven heeft. Bij het laatste hoofdstuk ga ik verder. :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen