Met Justin aan mijn hand huppelde ik over straat, op weg naar Ryan en Chaz. Ik was zo blij nu! Ik wou het keihard door de straten gillen, maar Justin had me duidelijk gemaakt dat hij dat niet goedkeurde. Saaierd, had ik hem verteld. Maar toch hield ik wijs mijn mond. Zodra Ryan en Chaz in zicht kwamen, liet ik Justins hand los en rende ik hun kant op, zwaaiend met de plastic tas in mijn linkerhand. 'RYAN! CHAZ!' Gillend rende ik naar ze toe, hopend dat ik niet uit zo glijden over het ijs en op kerstavond iets zou breken. Ryan en Chaz keken op toen ik er bijna was en ik vloog Ryan om zijn nek. 'HOOI!' Ryan lachtte even, terwijl hij mij ook een knuffel gaf. Achter me kwam Justin aanwandelen. Ik vloog Chaz ook nog even om zijn hals. 'Merry Christmas!' Glimlachte ik breed, toen ik weer op mijn plekje naast Justin stond. De jongens lachtten even, en ik zag Ryan en Chaz even naar mijn tas kijken. 'Nee, die krijgen jullie dadelijk pas.' zei ik ze, en hield de tas een stuk verder achter mijn rug. Justin lachtte weer. 'Wat heb jij gekregen Riri?' vroeg ik Ryan nieuwsgierig. Grijnzend antwoorde hij: 'Een mega coole game voor mijn xbox!' Justin en Chaz reageerden meteen enthousiast, en ik rolde met mijn ogen. 'Wauw. En jij Chaz?' Chaz begon te grijnzen. 'Tadaa!' Riep hij, terwijl hij iets uit zijn zak haalde. Een muts kwam tevoorschijn. Ik begon te lachen. 'Great Chaz. Nou willen jullie mijn cadeautjes hebben?' Ik had het beter niet kunnen zeggen, want meteen doken de jongens op me af...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen