Op kerstavond had ik Justin zijn cadeau ook nog gegeven en waren we bij Ryan thuis - zijn moeder kwam ons net naar binnen roepen - nog ware chocolademelk gaan drinken. Wat een slagroom gevecht opleverde. Alles zat onder en daarom moesten we langer blijven om alles op te ruimen. Daar waren Erin en Pattie niet zo blij mee achteraf. Justin en ik waren pas rond twee uur 's nachts thuis. Pattie dacht meteen dat we waren ontvoerd door gekke fans of zo iets. Ik had Justin zijn cadeau thuis nog gegeven, want het was mijn domme fout dat ik die vergeten was mee te nemen. Hij was er helemaal blij mee, met zijn nieuwe Spongebob tosti-ijzer. Hij wilde het meteen uit proberen, maar Erin stuurde ons al naar bed. Ze beloofde dat we het mochten eten als ontbijt. Maar de volgende ochtend at ik geen Spongebobtosti, nee, ik vond het zielig om het altijd vrolijke zeebewonertje op te eten. Dus ik keek maar naar Justin, die dolgelukkig zijn zelfgemaakte tosti naar binnen propte. Stukje voor stukje verdween Spongebob in zijn mond. Drie dagen later zat ik naast hem in zijn zwarte Range Rover, op weg naar de spa. Mijn geweldige kerst cadeau. En ik moest bekennen dat ik er enorm veel zin in had! Op de radio was een liedje van Usher te horen en ik hoorde Justin zachtjes meezingen. Zijn ene hand lag relaxt op het stuur, terwijl de andere mijn kleine hand vast had. Met zijn duim streek hij er zacht overheen. Soms draaide hij zijn gezicht even naar me toe, om me met een grote glimlach aan te kijken. Zenuwachtig glimlachte ik dan terug. Ik was echt zenuwachtig. Ik had geen idee waarom, maar op de een of andere manier wist ik niet wat ik moest verwachten. Dadelijk verzoop ik nog in een modderbad! Justin zag me benauwt kijken en kneep even in mijn tengere hand. 'Hee, don't be scared Cutie. It'll be awesome!' En toen reed hij de grote, lege parkeerplaats van de spa op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen