Foto bij o57

Op mijn blote voeten liep ik over de koele tegelgrond, met een witte, zachte handdoek strak om me heen geslagen. Het was hier nogal koud. Ik had mijn nieuwe bikini aan, de wit met paars gestreepte die ik gekregen had met kerst. Op zoek naar Justin opende ik weer een deur, en stapte naar binnen. Een gang was zichtbaar en ik liep er geruisloos doorheen. Gelukkig was het al een stuk warmer hier. Ik hoopte zo dat ik de goede kant op liep, want ik was het soort meisje dat nogal héél snel verdwaalde. En dat zou nogal heel erg gênant zijn om dat precies nú te doen. 'Justin?' vroeg ik toen maar, in de hoop dat hij zou antwoorden en ik niet door het gebouw heen hoefde te crossen. 'Ja?' klonk het om het hoekje, en een opgeluchte zucht verliet mijn mond. Toen liep ik snel op het geluid af. Justin zat op de rand van een bubbelbad en toen ik naar hem toeliep, kwam er een grote grijns op zijn gezicht. Hij had een witte zwembroek aan, waar paarse figuren op stonden. Het matchte precies met mijn bikini. 'Heb je dat expres gedaan?' vroeg ik hem grijnzend, toen ik de handdoek van mijn lichaam afhaalde, en die op de handdoek van Justin legde. Met een idioote grijns op zijn gezicht knikte hij, en stapte het warme, bubbelende water in. Ook ik klom het trapje op en liet mezelf in het water zakken.

Ik heb een vergissing gemaakt in de hoofdstuk indeling en inhet plaatje. Vanaf nu zal ik er een plaatje bij doen ik had namelijk een .png bestand en geen .jpg ;s Sorry! (H)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen