'En, hoe vind je het tot nu toe?' vroeg Justin me, toen we samen naar de modderbaden liepen. Ik vond het maar een vies idee, om in de modder gaan zitten. Gatver. Ondertussen had ik me al omgekleed, ik wilde niet dat mijn nieuwe bikini onder de modder zou komen te zitten. Dadelijk ging het er niet meer uit! Ook Justin had een andere zwembroek aan, een rode met zwarte. Weer matchend met mijn bikini. Hij deed het gewoon expres! Ik pakte Justins hand stevig vast en hij kneep er even in. 'Het is geweldig! Je had me geen beter cadeau kunnen geven.' En ik stopte met lopen. Omdat ik Justin's hand vast had, stopte hij automatich ook met lopen. 'Wat is er?' vroeg hij, maar ik trok hem naar me toe. Nog voordat hij nog iets anders kon zeggen, drukte ik mijn lippen al op de zijne. We hadden dan nog niet officieel iets, maar ik was toch smoor verliefd op hem. En ik hoopte zo dat hij ook hetzelfde voor mij voelde. Ik was hem gaan vertrouwen, hij was zo anders als Hem. Nee, Sydney, niet aan denken. Wat een raar woord eigenlijk, smoor verliefd. Maar ik kon het op dit moment niet anders verwoorden. Ik merkte dat Justin me terug zoende en zijn armen om mijn middel vlocht, terwijl hij zacht in mijn lip beet. De vlinders fladderden druk door mijn buik heen en ik sloeg mijn armen om zijn nek, waarna ik hem dichter tegen me aantrok. Even later liet ik los - ik begon het aardig koud te krijgen, ook al was de hotste jongen naast me stond - en pakte zijn warme hand weer. 'Kom op, ik wil modderbaden,' En met die woorden liepen we stil naar de witte deur, waarachter de modderbaden waren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen