Met mijn lichaam in een zachte, grote handdoek om me heen gewikkeld liep ik terug naar de lege kleedkamer. Het was geweldig geweest vandaag. Met de minuut genood ik meer en meer van Justin's aanwezigheid, zijn lippen op de mijne en zijn schitterende lach. Mijn ogen gleden de kleedkamer door. Waar had ik mijn kleren ook alweer gelaten? Mijn ogen stuitten op een witte doos op een bank, midden in de kamer. Wat zal daarin zitten? Ik liet het even liggen en trok mijn ondergoed aan, nadat ik het gevonden had in een openstaand kluisje. Daarna wikkelde ik de handdoek om mijn haar en liep naar de doos toe. Toen ik hem opende zag ik een brief liggen.

Je was toch niet van plan iets te gaan doen vanavond? Nu wel, kijk maar eens in deze doos.
X Justin


Even was ik verward. Hoe kon hij nou weten dat ik niets te doen had vanavond? Ik liet het briefje voor wat het was en haalde het stuk karton uit de doos. Eronder kwam een paar zwarte pumps tevoorschijn. Bijna viel mijn mond open. Deze schoenen waren prachtig! Maar mijn mond viel pas echt open toen ik het jurkje zag. Hij was paars met zwart, en het onderste gedeeltje was panterprint. Hij was niet ordinair. Meer chique, maar dat ook weer niet helemaal. Een beetje chique en stoer tegelijk. Ook vond ik sieraden in de doos. Toen ik het oppakte, zag ik dat er op het armandje I <3 Justin Bieber op en ook op de ketting stond zijn naam. Ik begon te grinniken. Raar kind, dacht ik toen ik lachend en snel aan de gang ging.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen