'Wauw,' zei Justin, toen ik de kleedkamer uit gestapt kwam. Ik was ongeveer een half uur bezig geweest. Ik glimlachte naar hem en hij pakte mijn hand, om me vervolgens naar zijn auto te begeleiden. Het was even koud, maar ik gaf er niet heel veel om. In de auto viel het me pas op dat ook Justin andere kleding aan had. Een paarse blouse, zwarte spijkerbroek, zwart jasje en paarse schoenen. Precies dezelfde kleuren als ik droeg. Goh, wat toevallig. Bllijkbaar had ik hardop zitten lachen, want Justin vroeg me wat er nou zo grappig was. 'Oh, niets, binnenpretje,' zie ik snel. Het was nogal gênant om hem te gaan vertellen dat het grappig was dat hij voor ons matchende kleding mee had genomen. Justin haalde grinnikend zijn schouders op en draaide een parkeerplaats op van een chique 5 sterren restaurant. 'Oh...God,' kwam er uit mijn mond toen ik het zag. Justin begon te lachen. 'Zo erg is het nou ook weer niet hoor.' Er volgde een flits, ergens vanuit de stuiken. Ik knipperde even met mijn ogen of het wel echt klopte, want Justin had niets gemerkt. Hij parkeerde gewoon de auto tussen de rest van de glinsterende, grote en dure auto's. 'Kom mee,' zei hij met een grote grijns en opende als een echte heer de auto deur voor me. Samen liepen we naar binnen, waar een ober ons naar ons gereserveerde tafel bracht. De rest van de avond kon niet meer stuk en we hadden een super leuke tijd samer. Justin was ook zó lief voor me!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen