Een paar dagen later liep ik samen met Ryan en Chaz het schoolplein op. Gelijk werden de twee jongens van alle kanten begroet en werd er naar mij gestaard. Het maakte me gewoon verlegen! 'Hee Riri!' werd er ineens over het schoolplein geroepen, en er kwam een meisje naar ons toegelopen. Ze had een blauwe rugzak om een schouder geslagen en haar blonde haar waaide alle kanten op toen de wind erdoorheen blies. 'Oh, hé!' riep Ryan terug en omhelsde haar stevig. Meteen veranderde de blik in zijn ogen. Ik stoote Chaz even aan en hij knikte. Oké, blijkbaar was Ryan in loooove. Ook op mijn gezicht kwam een klein glimlachje. 'En wie is dit?' vroeg het meisje, nadat ze Ryan los had gelaten en zich naar me toekeerde. 'Sydney,' antwoorde ik. 'Ik ben Sydney.' Het meisje knikte. 'Hoi Sydney,' zei ze toen. 'Ik ben Marly, leuk je te ontmoeten!' Haar blauwe ogen straalde warmte uit en meteen wist ik dat dit misschien wel tot een goede vriendschap uit kon draaien. Ik glimlachte naar haar. 'Oké, zullen we naar binnen gaan? Het is nogal koud buiten,' vroeg Marly toen, terwijl ze haar armen door die van mij en Ryan haakte en ons mee naar binnen trok. Chaz kwam achter ons aan gelopen. Zodra we binnen waren voelde ik de warmte vlaag over me heen komen en keek ik de schoolgang door. Het was veel beter als mijn oude school. Daar waren de muren saai grijs, hier helder wit. Daar waren de kluisjes zwart, hier paars. Daar was de vloer een vieze kleur geel, hier schoon wit. De kinderen in de gang draaide zich naar ons toe, en ik zag dat meer als de helft me herkende. Een paar dagen geleden stond ik nog samen met Justin op de voorkant van een roddelblad, dus zo moeilijk was het dan ook weer niet, om te zien wie ik was. 'Chaaaaaaz!' hoorde ik iemand roepen, en draaide me naar het geluid toe. Een klein meisje met asblond haar kwam richting Chaz rennen en sprong op hem, waarna ze hem een zoen gaf. Meteen viel mijn mond open. Chaz had een vriendin?! Waarom had hij me dat niet verteld?! Oh, dit ging ik hem zó ondervragen. Op mijn gezicht verscheen een grote grijns.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen