Foto bij 14

written by; xamazayn

Niall horan


Ik ben nu net 20 minuten thuis, en aangezien zij het niet kunnen hebben dat ik even wat rust kan gebruiken, negeer ik ze maar. Eerlijk gezegd wel leuk, ze tonen enthousiasme. Harry en Zayn hebben het opgegeven, die zitten voor de tv. Louis en Liam lopen nu achter mij aan. Van de keuken naar de woonkamer. Ik heb een appel uit de fruitmand gepakt en denk niet dat ik het ga opeten.. ik heb alleen maar aan Alissa kunnen denken. Ik speelde nu zowat met die appel. ''Kom op, Nialler! Wij hebben urenlang gewacht.'' probeerde Louis. Ik keek hem aan. ''Oh really? Waarom heb ik dan 4 smsjes?'' vroeg ik aan hun. Liam lachte en ik nam plaats naast Zayn. ''Je bent niet bij de goeie, vriend'' waarschuwde Zayn. Hij zorgde ervoor dat ik niet wegkon.

''Oke, laat me ademhalen en ik vertel het.'' ik gaf op. Ik gooide de appel in de lucht en ving hem weer. Zayn volgde de appel. Ik vertelde hun het verhaal en het was even stil. ''Dude, ga je dat nog opeten?'' vroeg Zayn die naar mijn appel wees. Harry schoot in de lach en Louis keek mij aan. ''Wanneer hebben jullie afgesproken, Niall?'' Ik keek hem aan. ''Overmorgen om 18;00 hoezo?'' vroeg ik verbaasd. Zayn hield het niet meer en pakte de appel vlug uit mijn hand. Ik keek hem aan. ''Ik wacht hier al een hele tijd op, vriend.'' zei hij met een volle mond. Liam en Harry schoten in de lach. Ik kreeg het gevoel dat Louis er problemen mee had.. Louis keek nu serieus.. ''Niall, ons album komt binnenkort uit.. we gaan touren, we zijn weg van huis. Je bent dan vaker bij liveshows, veel extra optredens. En jij bent....'' ik kon zien dat hij moeite had met het uitspreken van de volgende woorden. Maar hij deed zn best streng over te komen. ''En jij bent z-ziek..'' zei hij. Ik geloofde mn oren niet! Louis, die dit zegt? Dat kan niet! Zo is hij niet. Maar ik moet eraan geloven. Ik kon niks anders doen dan hem aanstaren. ''Waar slaat dat op, wie weet misschien ben ik er morgen niet meer?'' ik kreeg tranen in mijn ogen. Louis had het niet door en ging verder. ''Kijk ik wil niet dat zij de reden word dat jij afgeleid wordt. Hier heb je van kleins af aan van gedroomd. Doe waar je echt van houdt. Zij breekt jouw hart misschien Niall!'' hij schreeuwde zowat. Dit was de druppel. ''Laat mij met rust, verdomme! Zolang jullie je ermee niet bemoeien breekt niemands hart. Niemand weet of ik er over een jaar nog ben, of maand.. of morgen zelfs. Laat me van mijn leven genieten nu ik nog kan, met de mensen waar ik omgeef. En ja ik geef echt om Alissa.'' Schreeuwde ik. Zayn had in tussentijd de halve appel op de tafel gelegd, die nu uit woede onder de tafel lag. Ondertussen lag de afstandsbediening ook ergens in een hoek. Het kon me ook niks meer schelen. Intussen hebben de jongens er alles aangedaan mij rustig te krijgen. Maar dat hielp niet, ik wou weg. Weg uit deze ellende en het liefst alleen zijn.. of met Alissa. Louis staarde mij al die tijd aan. Ik kon zijn emotie niet lezen. Ik pakte mijn jas, pakte mijn telefoon en smeet de deur achter me dicht. Ik heb een hekel aan dit. Maar dit was voor nu de beste optie.


reacties? wie gaat er naar de intocht van die lieve sinterklaas? haha

Reageer (2)

  • savedtaccount

    Nee geen ruzie maken :'<
    super geschreven <3

    1 decennium geleden
  • Salute

    Not good! :(
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen