Foto bij 020

OMG, 13 abo's(H)
en die foto moest er gwn ff bij, die is te schattig(':
Kort stukje, er komt vanmiddag denk ik nog wel meer:)

Angela POV
Ik sta te kijken van mezelf. Normaal durf ik nooit zelf iets te doen in de buurt van een jongen. Laat staan een jongen als Niall. Sinds mijn zus fan van ze was, of beter gezegd geobsedeerd door ze was, heeft ze me een beetje meegetrokken. Ze liet me elke keer foto’s zien en liedjes horen en ik had meteen al een crush op Niall. En nu stond ik gewoon te zoenen met Niall. Ik had mijn lippen op de lippen van Niall gedrukt. Iets waar ik altijd van heb gedroomd en nu gebeurt het echt. Ik schrik een beetje van het feit dat hij me terugzoent, maar trek niet terug. Echt niet dat ik deze kus zal stoppen. Onze lippen bewegen op elkaar alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Ze passen perfect op elkaar. Even vergeet ik alles om me heen. Het is alleen Niall en mij. Wij twee tegen de rest van de wereld. Mijn hart bonkt bijna uit mijn borstkas. Voorzichtig likt Niall over mijn onderlip en gewillig open ik mijn mond. Onze tongen spelen een liefdevol spelletje met elkaar, terwijl ik met mijn handen door zijn perfecte haar ga. Zijn handen rusten op mijn onderrug, wat een fijn gevoel geeft.
Dan beëindigt Niall de kus, naar mijn gevoel veel te snel. Verlegen staan we tegenover elkaar, allebei niet wetend wat we moeten zeggen. Ik heb een glimlach van oor tot oor, die net snel weg zal gaan. Ik zie dat Niall ook erg vrolijk kijkt. Ik pak zijn handen vast en kijk hem diep in de ogen. Ik kan mijn ogen maar niet van hem afhouden. Hij is perfect. ‘’I like you Horan.’’ ‘’I like you too.’’ Niall drukt een kus op mijn lippen en trekt me dan in een knuffel. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en snuif zijn heerlijke geur op. Ik kan zo wel uren blijven staan. Uiteindelijk laten we elkaar los. Ik zie dat Niall iets wil zeggen, maar het niet durft. Ik kijk hem bemoedigend aan. ‘’Wil je -, wil je mijn vriendinnetje zijn,’’vraagt hij heel zachtjes maar ik hoor hem heel duidelijk. Mijn glimlach wordt nog groter. ‘’Heel graag zelfs,’’zeg ik met een glimlach. Niall blaast zijn ingehouden adem uit en drukt een kus op mijn voorhoofd. Hand in hand lopen we naar beneden, klaar om het aan de rest te zeggen. Maar dat was niet nodig, iedereen had het al lang door dat we elkaar leuk vonden. De enige reacties die we kregen waren ‘’eindelijk’’ en ‘’dat werd tijd’’. Ik was blij dat ze zo reageerden, maar had het ook niet anders verwacht. Niall gaat naast Zayn zitten en trekt mij op zijn schoot. Rebecca, die tegenover me zit, steekt twee duimen naar me op. Ik glimlach blij naar haar. ‘’Ik zei het toch,’’zegt Zayn tegen Niall waarop Niall zijn armen om mijn middel slaat. Een warm gevoel trekt door mijn lichaam heen.

Reageer (3)

  • Meliuscule

    supercutee ! <3

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Wat lief! :d

    1 decennium geleden
  • lukesunicorn

    yes, yes, yeeeeesss! ik heb verkering met niall!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen