it's a true happend story ^^
Only the names, and some locations or things..(like the site) Are differten.
But What happens, Is really happend by me :D

Je komt thuis van school, pleurt je tas op de grond en zoals altijd kruip je meteen achter de computer.
Je klikt msn aan en begint tegen allemaal mensen te praten.
Het is super gezellig maar ondertussen zit je er al weer een tijd op.
Je moeder zegt dat je moet afsluiten en je besluit om deze x maar meteen naar haar te luisteren.
Je sluit af en gaat gezellig met je moeder tv kijken.
Je gaat tegelijkertijd met je moeder naar boven, maar jij kan het niet laten om toch nog even op je laptop te gaan.
Zoals je de laatste tijd doet, zit je op een site waar je met mensen kunt kletsen.
Als je dat doet voel je je fijn, je kent de mensen niet en toch is het fijn met ze te kletsen.
Het is een Engels site, ze zijn er ook in het Nederlands, maar je wou liever een Engelse, omdat je best benieuwd bent hoe die mensen zijn.
Je kijkt wat rond op profielen en op een of andere manier moet je bij 2 mensen kijken.
Ze zijn onder de naam: lonely-boy en blackroses
Je bekijkt hun profielen… bij beide heb je een gevoel dat je niet kunt plaatsen.
Je stuurt ze een pb:

Hello,
I looked at your profile and i just had to look everything.
I don’t know why but i just hat to do it.
Well , i see if you write something back , bye


Je meld je af en sluit de pc af.
Je doet je pyjama aan en denkt of je iets terug zou krijgen of niet.
Uiteindelijk val je in slaap.

songteksten..
Vanaf een bepaald Deel doe ik er songteksten bij.
dat zijn liedjes waarvan ik het gevoel heb dat het over dat moment ging.
En die wil ik met jullie delen...

xx

Bill-lover ^^

Reageer (2)

  • 0630x

    (H)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    heey^^
    Ik heb momenteel tijd dus dacht ik 'laat ik dit maar even gaan lezen'^^
    je hoeft er geen vragen bij de doen hoor...je kunt hem ook zonder vragen activeren^^
    chuu(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen