vervolg deel zeven:

Daar zijn ook nog 2 jongens, een met kort blond haar en een bril, en een met bruin haar tot op z’n schouders.
Ze stellen zich voor als gustav en Georg.

listen: lady gaga - love games

Jij en Amy mogen ‘backstage’zitten.
Bill kom naar jullie toe en vraagt gehurkt of jullie wat te drinken lusten.
Maar jullie hoeven allebei nog niks.
Jij en Amy praten en dan komt Bill weer naar jullie toe en zegt dat jij moet gaan staan.
Dus dat doe je , hij gaat op jouw stoel zitten en gebaart dat je op z’n schoot moet zitten.
Als hij dan weer teruggaat naar z’n plek , beginnen de 4 jongens te spelen. Jij en Amy kijken elkaar verbaasd aan.
Na een tijdje komt Bill weer vragen of jullie willen drinken.
Nou vooruit dan. Zodra Bill weg is, zegt Amy tegen je: Hij vind je leuk^^
Ja, denk je? Zeg je blozend. Hier dames, jullie drinken zegt bill.
Stiekem zit Bill de hele tijd te kijken. Je twijfelt even , en loopt dan naar hem toe.
Hoeveel kostte dat drinken, vraag je..Niks, voor jullie niks;) zei hij, en je gaat weer zitten.
Wow, hij is best wel leuk, zei je tegen Amy.
Ja, en hij ziet jouw ook zitten. Trouwens ze maken wel erg goede muziek!
Ineens komt er een flits, dat was Bill die een foto maken.
Omg.. Amy kijkt je aan en voor ze iets kan zeggen staat Bill weer voor jullie neus XD
Ik ga ff buiten roken , gaan jullie mee?
Ja hoor.
Je stond buiten te bibberen, mja het was ook koud en je had nou niet bepaald je warmste kleding aan.
Bill deed z’n jasje uit en gaf die aan jou (a)
De manager liet een paar liedjes horen, en Bill nam je mee en begon te dansen met je.
Je keek over z’n schouders naar Amy en playbackte HELP:O.
Hij kwam steeds dichterbij met z’n gezicht, maar jij draaide m subtiel, langzaam de andere kant op alsof je iets tegen Amy zei.
Uiteindelijk gaf hij een kusje op je wang :$
Toen alles afgesloten was, gingen jullie naar buiten.

Reageer (4)

  • 0630x

    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    wat lief...
    dat liedje van lady gaga is leuk^^
    chuu(K)

    1 decennium geleden
  • GreenDay42

    Wauw, schattigg <33

    1 decennium geleden
  • oOTomLoveroO

    snel verder :D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen