vervolg deel 9:

DE volgende morgen word je om 12 uur wakker, nouja niet dat je echt geslapen had, je had meer aan heel de avond teruggedacht!
Als je de telefoon pakt zie je dat er gebelt is. Om 6 uur smorgens had Bill gebelt.
Je baalde enorm dat je net NU de telefoon op stil had gezet :(

listen: secondhand serenade - stay close, don't go

Rond de middag, brengt de vader van Amy je naar het huis van de vriend van je zus toe.
Je zus daar natuurlijk ook.
Je bedankt de vader van Amy nog even voor het wegbrengen, En tegen Amy zeg je: meisje, Bedankt voor de fijne avond gister, en ik laat je alles weten :D
Je moet ontzettend lang wachten, want jullie gaan pas om 10 uur, en je was er al om 5 uur.
Je vraagt aan je zus of het goed is als Bill ook komt.
Natuurlijk! zegt ze.
Dus je besluit hem een smsje te sturen, met de vraag of hij ook komt, als die dat wil dan.
Waarop hij antwoord: Zeker kom ik naar je toe:P haha wat dacht jij dan?
gister was het wel gezellig met je!!
kus kus

Als je dat smsje leest, word je weeer helemaal hyper en happy!
Als jullie naar de vettent gaan om friet te halen, hoef jij niks.
je bent veel te zenuwachtig om te eten:$
Eindelijk is het dan zover en vertrekken jullie : op naar de stad!
Eerst gigen jullie naar een of andere cafe, waar Bill ook aankwam, samen met een vriend van hem. hij had een heel lief schattig mutsje op (a)
Na een tijdje ging hij heel ff weg, maar ondertussen gingen jullie naar een of andere partytent die er stond.
In de tent kwam Bill ook weer eventjes aan met weer een andere vriend., je hoorde die vriend tegen bil zeggen: is dat nou dat meisje? En daarna stelde Bill ons aan elkaar voor,.
Toen ging bill z'n telefoon af, en moest weer weg.
Je baalde er enorm van, want hij zei telkens dat hij zo terug kwam, maar die zo duurde wel erg lang,
ondertussen hadden jullie elkaar wel proberen te bellen, maar door die herrie verstonden jullie elkaar niet.
en weer gingen we naar een andere cafe toe.
Je zus ging ff naar buiten en jij was nog alleen binnen, samen met 300 mensen die je niet kende...
Je besloot om ook maar naar buiten te lopen, dus je loopt richting de ingang.
En op dat moment kwam Bill aangelopen:D
Je voelde je helemaal warm van binnen toen je hem weer zag.
Er werden foto's gemaakt en jullie hadden elkaars handen vast :$
omdat je best verlegen bent, bleef je de hele tijd op een kruk zitten, terwijl je eigenlijk gewoon wou dansen met Bill.
Maar je deed het niet omdat je simpelweg niet durfden met al die mensen erbij.
Je vond dat best rot, voor jezelf maar ook voor bill.
Hij ging weer naar buiten om te roken, en uiteraard ging jij weer mee.
Weer begon je te trillen omdat het echt koud was.
Bill zei: Sorry, ik heb nu geen blouse om aan je te geven.. xD
Helaas kwam Tom, bill halen.
Hij gaf je drie kussen, en zei: ik bel je nog wel.
Slapen, dat zat er weer niet in die avond.


xx

Reageer (2)

  • Imladris

    dat zijn wel erg veel slapeloze nachten...
    chuu(K)

    1 decennium geleden
  • GreenDay42

    <3333
    verder ! =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen