Foto bij eyes are the mirror of the soul...

Jason^

Veel plezier!

xxx

Moon Daimond pov:


tranen glijden over mijn wangen, en raken de grond.
Al 2 dagen lig ik in de zetel, onafgebroken staar ik naar de foto van Jason en mij.
Honger heb ik niet, het verdriet voed mij.
Dorst heb ik ook niet, de pijn laat mij verdrinken.
Ik moet me zelf aansporen om adem te halen, ook al zou ik dat het liefst niet eens doen.
Ik schrik op van vaag geklop op de deur 'Miss Daimond?' hoor ik een stem vragen.
Wijselijk hou ik mijn mond, mijn stem zal vast en zeker niet klinken, door het 2 dagen niet praten.
'Miss Daimond doe open, ik weet dat u er bent!' hoor ik de stem weer, roepend dit keer.
Ik slaak een diepe zucht en loop dan vermoeid naar de deur om hem te openen.
Verbaasd kijk ik naar de jongen/man van rond de 21, hij heeft donkere kleren aan, en kijkt mij onderzoekend aan waarna hij zijn wenkbrauw optrekt, als hij mijn oude versleten kleren ziet.
Ik bloos, en vraag met een schorre stem:'Wie bent u en wat doet u hier?'


Tom Wolf pov:
Verbazend kijk het mooie meisje aan, en steek dan mijn hand naar voren, terwijl ik zeg:' aangenaam kennis te maken, mijn naam is Tom Wolf'
Ze kijkt even achterdochtig aan, maar schud dan mijn hand en zegt:'Moon Daimond, en van hetzelfde.'
Ik knik terwijl ik vraag:'zou ik misschien even binnen mogen komen, ik ben een vriend van u broer Jason Daimond'
In haar ogen lijkt iets te glinsteren, als ik de naam van Jason uitspreek, maar ze laat niks merken.
Ze knikt en opent de deur, zodat ik er door kan.
'Gaat u zitten meneer wolf' hoor ik haar zacht mompelen, en als ik haar lachend aankijk, zie ik dat ze bloost.
'Je mag gewoon Tom zeggen hoor!' zeg ik lachend, het is lang geleden dat iemand me meneer Wolf heeft genoemd.
Ze knikt en mompelt 'oke Tom.'
Ze loopt naar een ander gedeelte van de kamer-waarschijnlijk de keuken
- en ik bekijk haar van top tot teen.
Haar haren zitten in een warrige staart, ze heeft een zwart strak vest aan, een zwarte ketting om haar hals, die een beetje op een hals band van een hond lijkt.
Ze heeft een zwarte tutu aan, en daaronder een legging met zwarte ballerina's.
Zilveren snake-bites sieren haar onderlip, zwarte lijntjes rond haar ogen, maar haar ogen... je kan er in verdrinken zo blauw, de haat, woede, verdriet en liefde is in haar ogen te zien, zo fel zijn ze.
Haar ogen laten haar verleden spreken, maar zo mooi als ze zijn, laat zien dat haar verleden dat niet was.



Ogen laten soms je ziel zien, zelfs tot je diepste herinnering..

Reageer (3)

  • Released

    mooi(H)
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Myfirstsight

    I love it(H)

    1 decennium geleden
  • Veniality

    Wahahahaha das nie jason!!!! xD xD xD

    Mooie titel! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen