Een zonnenstraal scheen door de ruit.Ik opende mijn ogen en lag niet in bed.Ik lag nog op de zetel met mijn kleren aan.Iedereen was weg.Ik ging wat rechter zitten en zag dat de sneeuw er nog lag.Toen dacht ik weer aan het sneeuwballen gevecht,en begong te lachenL.Ik voelde twee sterke armen rond mijn middel."Hey baby!"Ik draaide me om en zag Harry staan.Ik gaf hem een zoen en keek toen terug naar buiten."AAAAH!"Harry verschoot zich een ongeluk en belande in de zetel ikzelf ging vliegensvlug naar de meisjeskamer waar de gil vandaan kwam.Iedereen was nu wel wakker.Liam deed voorzichtig de deur open.Anne en Greet stonden beiden met grote ogen van de schrik op het bed.Ik stapte de kamer binnen."Wat is er?"Vroeg ik ongerust.Ik keek rond en zag een gigantische spin op de grond zitten.Zelf was ik mega bang van spinnen en begon zelf ook te gillen,ik sprong op het bed en pakte Greet en Anne vast.Harry kwam de kamer binnengestormd."Is alles in orde?"Vroeg hij.Ik wees met mijn vinger angstik naar de spin die beweegloos op de grond zat.Harry zette een paar stappen achteruit.Zayn die niet bang was van spinnen kwam de kamer binnen en pakte het dier op met zijn hand."Het...Het beweegt niet."Zei Anne met een angstige stem."Dat komt omdat hij nep is."
"NEP?!"Riepen we alle drie tegelijk uit.Anne sprong van het bed en pakte het dier vast.Het was inderdaad nep.Achter Nail en Liam hoorde je iemand heel hard lachen.De jongens deden een stap achteruit.Het was Louis.Ja zoiets had je nu toch verwacht!"Louis Tomlinson!?Ben je gek geworden ofzo?Ik schrik me bijna dood!"Greet stapt kwaad van het bed en kijkt in de richting van Louis.Deze stopt snel met lachen en zet een angstige blik op."Ja ga jij maar lopen!"Schreeuwde Greet uit.Louis zette het op een lopen en Greet rende achter hem aan.De rest van de groep volgede hen zodat ze zouden stoppen.Alleen ik,Harry en Liam bleven in de kamer.Ik stond nog op het bed en wou er af gaan.Harry pakt me bij mijn zij en zet me op de grond."Je bent ook veel te lief Styles!"Zei ik zacht.Liam begon te lachen toen hij ons zag."Is er iets?"Vroeg Harry."Nee nee natuurlijk niet!"Antwoorde hij."Zeg hoe zit het nou tussen jouw en Greet?"Vroeg ik geintereseerd."Ik weet het niet.Ik hou echt super veel van haar maar.."
"Maar wat?"
"Maar ik ben hel verlegen en ben gewoon bang dat ze niet het zelfde voelt.
"Je hebt toch al gekust en julie zien er zo schattig uit samen!"
"Ik weet het maar ik blijf bang."
"Niet doen alles komt goed geloof me maar!"Ik gaf Liam een knuffel en zag dat Harry over zijn rug wreef.Op dat moment kwam Zayn binnen met een krant.Anne en Nail hebben Louis en Greet nog kunnen stopen.Ze zijn blijkbaar buiten geweest want ze hingen vol met sneeuw.Biberend gingen ze op het bed zitten.Liam had snel een handdoek gehaald voor de natte sneeuw."Thaïs,moet je dit lezen."Zayn gaf me de krant van vandaag.Op de voorpagina stond in grote letters."IS DIT HET NIEUWE VRIENDINETJE VAN HARRY STYLES?"Met de foto van de kus eronder.Er rolde weer en traan naar beneden.Snel pakte Louis me vast en gaf me een knuffel."Je moet niet huilen!Alles komt in orde!"Zei hij zacht."Je houd van Harry en hij van jouw.Dit krijg je er van,dat is toch niet zo erg?!"Zei Nail."Jullie zijn echt geweldig."Zei ik met een biberende stem."Dit word een groepsknuffel!"Snikte Zayn.Ik keek uit het raam en zag dat de pers er al stond."Ze zullen ons gisteren gevolgd zijn zeker?"Zei Harry."Het geeft niets."Zei ik dapper.Mijn woorden waren daperder dan ikzelf."Kijk wat ik heb gevonden!"Zei Louis snel.Hij haalde zijn laptop tevoorschijn en liet een bericht op de one direction fan site zien.er stond:"Ik kan gewoon niet geloven dat Harry eindelijk een vriendin heeft gevonden!En een mooi ook nog!Gefeliciteerd!Ik wens hen beiden beel geluk!"Louis keek van het scherm naar mijn gezicht.Ik kon het gewoon niet geloven.Een van die ons geluk wensten?"Zie je alles komt in orde!"Fluisterde Harry.Er rolde weer een traan over mijn wang niet van verdriet maar van geluk.

Reageer (3)

  • LoveMeBack

    ah ok dan thanks voor de tip!

    1 decennium geleden
  • TheAccountant

    Yee een lief bericht!!!
    Een tipje... Het is Niall en niet Nail...
    Voor de rest schrijf je geweldig!!!
    X

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    Sorry als er tip fouten in staan maar ik schrijf snel en zit bij mijn papa!Dus let ik er niet echt op....:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen