Sharon POV
We lopen met z’n alleen naar het strand dat maar 10 minuten lopen is vanaf het appartement van One Direction. Voorop lopen Louis en Liam. Daarachter Rebecca en Harry, gevolgd voor ons en achteraan lopen Angela en Niall met zijn gitaar. Louis heeft er duidelijk veel zin in, hij heeft zijn mond voor geen seconde dicht. Ik grinnik wat me een vragende blik van Zayn oplevert. ‘’Louis is just such a weirdo,’’zeg ik grinnikend. Zayn knikt instemmend en drukt een kus op mijn voorhoofd. Onze vingers verstrengelen zich met elkaar. Ik kijk op naar hem. Door het maanlicht zijn Zayn’s ogen nog mooier. De maan weerspiegelt in zijn ogen. Een glimlach speelt om mijn lippen. Ik wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand. Liam en Louis zijn al op het strand, druk bezig een kampvuur te maken. Zayn besluit ze te gaan helpen en ik plof naast Harry neer. Tussen Harry’s benen zit Rebecca. ‘’Moet jij niet helpen Haz,’’vraag ik plagend. ‘’Neuh, ik blijf liever hier zitten,’’zegt hij terug terwijl hij met een glimlach van oor tot oor naar Rebecca kijkt. ‘’Aahw,’’zeg ik plagend waarop Harry zijn tong naar me uitsteekt. Ik ben blij dat ik een dik vest heb aangetrokken, het is niet erg warm. Waarschijnlijk wordt het zo wel warmer met het kampvuur en Zayn in mijn buurt.
Als het kampvuur brandt, gaat iedereen zitten. Zayn gaat achter mij zitten, zodat we net zo zitten als Harry en Rebecca. Liam zit naast Zayn, daarnaast Louis en vervolgens Niall en Angela. Angela zit gewoon naast Niall, omdat Niall zijn gitaar op zijn schoot heeft. Niall begint een deuntje te spelen. Ik herken het meteen. Het is het begin van What Makes You Beautiful. Ik zing mee, ondanks dat ik niet kan zingen. Dat maakt me nu even helemaal niks uit. Deze avond zou perfect worden, ik voel het. Iedereen is aan het meezingen. Het klinkt nog niet eens zo heel erg verkeerd. Bij Zayn’s hoge uithaal val ik stil. Ik kijk naar hem en voel me weer de verliefde fangirl. ‘’Wauw,’’zeg ik als iedereen klaar is. Ik zeg het meer tegen Zayn dan tegen de rest. De rest was natuurlijk ook goed, maar die lange uithaal van Zayn was gewoon adembenemend. Ik ga nog wat dichter tegen hem aanliggen, waardoor ik zijn hart voel bonken. Zayn slaat zijn armen om mij heen en ik voel me heel gelukkig. Zo zitten we een tijdje met zijn allen liedjes te zingen. ‘’Zullen we truth or dare doen,’’vraagt Louis enthousiast. Iedereen stemt in en Louis begint. ‘’Harry, truth or dare?’’ ‘’Dare.’’ ‘’Kleed je helemaal uit en spring naakt het water in.’’ Ik grinnik om de gekke opdracht van Louis, maar Harry gaat het gewoon doen. Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht, Harry houdt er gewoon van om naakt rond te lopen. Ik zie Rebecca bezorgd naar hem kijken. Een paar minuten later heeft Harry al zijn kleren uit en rent hij het water in. Het is november, dus het is hartstikke koud. Rebecca kijkt hem hoofdschuddend na en Louis komt niet meer bij van het lachen. ‘’Hoelang moet ik in het water blijven?’’ ‘’5 minuten.’’ 5 minuten later komt Harry vrolijk aangehuppeld. Het kippenvel staat over zijn hele lijf. Hij trekt zijn kleren weer aan en gaat bij Rebecca zitten. ‘’Je bent koud,’’zegt Rebecca als Harry zijn armen om haar heen slaat. Ik grinnik. ‘’Het zal me niks verbazen als jij morgen verkouden bent Styles,’’zegt Liam hoofdschuddend. Niall vindt het allemaal vooral erg grappig. We gaan nog even door met truth or dare, maar besluiten uiteindelijk toch weer naar huis te gaan. Het begint steeds kouder te worden en iedereen begint moe te worden.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen