Foto bij 130~

Ik krijg weer mails!!! Daarom een nieuw stukje, omdat ik heeeeel veel mails van reacties zou krijgen... Please? *puppie eyes*

Laura PoV
hola, dit gingen we dus niet doen, Handjes van Laura aub, anders krijg je een klop. 'He, laat me.' zei ik geïrriteerd. De jongen zelf was dronken, en mocht hij zich niet zo onbeschoft hebben gedragen, zou ik hem waarschijnlijk wel leuk gevonden hebben. 'Kom op, 1 glaasje.' zei hij met een grote glimlach. Er kwamen 2 jongens naast hem staan. 'Hola, knap poppetje.' zei een van de 2 lachend. 'Nee, ik heb er al teveel gehad. Bye.' zei ik terwijl ik me probeerde los te trekken. De jongens lachten alleen maar, en dit ging duidelijk de verkeerde kant op. 'Nog beter.' zei de 3de. 'Krijg ik een kusje van je?' vroeg diegene die ervoor aan het zorgen was dat ik geen bloed meer in mijn hand kreeg. 'Laat. me. los.' waarschuwde ik hen. ze lachten alleen maar. Wel, die ene lachte minder hard toen mijn knie in zijn kruis belandde, maar de andere twee hadden me vast voor ik kon weglopen. 'Hé, Laura!' hoorde ik Tom roepen. 'Tom! kom me helpen!' geheel tegen mijn principes in, riep ik toch Toms hulp in. Hij haastte zich, gelukkig. Ik kon blijven staan, ondanks mijn pump. 'Wat is hier..?' hij eindigde zijn zin niet toen hij merkte hoe erg de jongens mij vast hadden. 'dit gaat echt niet door.' zei Tom, en ik merkte dat hij boos werd. 'Bemoei je met je eigen zaken, ventje.' zei een van de 2 andere, de dikste van de drie. Als ik me iets herinner van Tom, dan is het toch wel, dat je hem niet moet beledigen. Zijn vuist vloog tegen kaak van jongen n°1 en tegen die van n°2, nummer 3 stond nog dubbel geplooid. Tom greep mijn arm vast en trok me snel met zich mee. Nee, hij duwde me voor zich uit zodat de jongens mij zeker niet meer konden grijpen.

Reageer (7)

  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ik ben het eens met Raveness^^
    en ik krijg ook weer mails!
    zalig :D
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik krijg ook weer mails!!! =D
    Aaah! Tom, our hero! ;P
    Ga je snel verder? ;3
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    haaa HERO TOM! ;d
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xxkirsten

    Oké NU HEEL SNEL VERDER ;O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen