Foto bij Proloog

Het proloog is nog niet in ik-vorm. De rest zal met POV zijn.

Na een slopende dag, fietste het meisje naar huis. Aangekomen bij het huis, pakte ze haar sleutel en deed de deur open. Ze liep naar binnen, regelrecht naar de woonkamer. Ze verwachtte haar ouders en zusje te zien, maar ze waren er niet. Ze komen vast wat later.. dacht het meisje. Ze pakte een appel en ging op de bank zitten. Ze deed de tv aan en zapte wat rond. Toen ze zag dat haar lievelingsprogramma op was, stopte het meisje met zappen en keek het programma. Langzaam sukkelde ze in slaap.

2 uurtjes later

Het meisje werd wakker en ging rechtop zitten. Ze keek de kamer rond en zag haar ouders en zusje nog steeds niet. Niet veel later ging de bel. Het meisje liep naar de deur en deed open. 'Goedemiddag, ben jij Jennifer Grey?' vroeg een politieman aan haar. Het meisje werd een beetje bang. Ik heb toch niks gedaan? vroeg ze zich af. 'J...Ja, dat ben ik.' zei ze een beetje angstig. 'Ik ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb.' zei de politieman ernstig. Toen vervolgde hij: 'Je ouders en zusje zijn vanochtend om half 9 verongelukt.' Het meisje voelde tranen over haar wangen stromen. Ze bleef huilen en huilen. Haar ooit zo perfecte leven kon dus toch een rotleven worden.

Reageer (4)

  • SpinTheHarry

    Prachtig! Ik lees het nu al voor de 1000ste keer ofzoxD

    1 decennium geleden
  • ParkDooly

    Bedankt!!

    Ik zal het uitroepteken vervangen door een punt.

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    Mooi geschreven!
    Maar het is beter als je het laatste uitroepteken weg laat

    1 decennium geleden
  • TheCompanion

    Wow, dat is erg :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen