“Nee, iets anders! Het moet wel een beetje sexy zijn. Gregory moet van je gaan kwijlen.” Ik stond met een shirt en broek voor de spiegel en Wendy keek me afkeurend aan. “Niet alleen van je kwijlen, hij moet gek van je worden, je overal willen aanraken.” Grinnikend keek ik naar Wendy die zich voordeed als een echte coach. “Maar dat mag hij natuurlijk niet, want jij hier bent een rasechte flirter, die niet geïnteresseerd bent in hem.” Wacht, wat? “Dus ik moet met iemand anders gaan zoenen of wat?” Glimlachend keek ze me aan en knikte haar hoofd. Die is niet goed of zo. “Nee, mooi niet. Dan denkt ie dat ik hem niet leuk vind en dan zet ie me sowieso uit zijn hoofd.” Ze schudde haar hoofd. “Nee, hij gaat je dan proberen te winnen.” Ik zuchtte, ik zal maar doen wat ze zegt, anders raak ik nooit van haar af. Achter me hoorde ik de kledingkast opengaan en na een paar minuten kwam Wendy met een jurkje aanzetten. Met grote ogen keek ik er naar. Als mam hier bij was zou ze het me verbieden het aan te doen, laat staan me zo de deur uit te laten gaan. Ik nam het van Wendy aan en begon me om te kleden. Toen ik het eenmaal aanhad, keek Wendy toe met een goedkeurende blik. “Little tiger.” En daarna maakte ze een kattengeluidje. “Nu je make-up.” En ze trok me mee naar een stoel. Ze pakte de make-updoos en begon met opmaken. Toen ze hier meer klaar was, pakte ze nog de bijpassende schoenen. Daarna ging ze nog van alles aan mijn haar doen, waardoor ik mooie slag in mijn haren had. “Perfect!” Kirde ze uit toen we eindelijk klaar waren. We keken naar de tijd. 22:00. Over een half uurtje gingen we pas, dus we hadden nog genoeg tijd. Dit was voor mij de kans om Wendy te overhoren over Ibi. Met een ondeugend lachje keek ik haar aan. “Wat?” Vroeg ze onwetend toen ze mij zo zag kijken. “Hoe staat het tussen jou en Ibi?” Ze begon te lachen. “Goed hoor.” “Ja? En jullie seksleventje?” Vroeg ik met een hele grote grijns op mijn gezicht. Onschuldig keek ze me aan. “Alleen nog maar gezoend hoor.” Even doorboorde ik haar ogen, om te kijken of ze wel de waarheid sprak. Maar zo ver ik kon zien, sprak ze de waarheid. Ik knikte even tevreden, maar was nog niet klaar. “Zoent ie een beetje goed?” Wendy schoot in de lach. “Tuurlijk, elke keer weer.” Lachend keek ik haar aan. Langzaam probeerde Wendy van onderwerp te veranderen, maar elke keer ging ik weer terug naar het onderwerp. Na de vijfde keer, liet ik het toch maar toe en gingen we over andere dingen praten. Tot er op de deur werd geklopt. Op de een of andere manier voelde ik me zenuwachtig over mijn uiterlijk. Hopelijk vind Greg het wat.


omdat jullie zo lang moesten wachten eerst =D
hoofdstuk 30 jongens =D

dus? denken jullie dat ze vanavond gaan zoenen?
of zal Marloes toch voor het advies van Wendy gaan
en iemand anders zoenen?

Reageer (5)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verdr!!!

    1 decennium geleden
  • Esli

    Snel SNEL SNEL verder hahaha, super goed geschreven! xxx

    1 decennium geleden
  • YaleesaM

    Snel verder!
    Maar ze moet met greg zoenen

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    ze moet met greg zoenen :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen