Naam: Nickita barakat
leeftijd: 17
hobby`s: party`s, Muiek en skaten
Liefde: (nog)Geen
lievelings kleur: blauw
broes/zussen: 1 broer genaamd Jack Barakat
extra info: Heeft stiekem een oogje op de beste friend van haar broer genaamd Alex Gaskarth maar weet niet hoe ze met die gevoelens om moet gaan en laat het daarom anders merken dan normaal



Naam: Selita Merrick
Leeftijd: 16
Hobby`s: fotografie/broer pesten
Liefde: (nog)geen
lievelings kleur: Paars
Broers/Zussen: 1 broer genaamd Zack Merrick
Extra info: Is verslaafd aan chocola



(Dit Hoofdstuk is door Selita Geschreven)

de familie Merrick komen aan in het dorpje waar Alex Jack Nickita en Rian woonen terwijl de verhuismannen alles binnen zette gingen Zack en Selita naar de overburen om kennis te maken.
ik vind het wel spannend broer in een nieuw dorpje zegt Selita.
ik weet het meis zei zack.
terwijl de familie Merrick de buurt in kwam rijden werd nickita wakker van haar broer Jack die op zijn gitaar aan het spelen was in de vroege ochtend.
ze horden van beneden hun moeder roepen JACK DOE ONMIDDELIJK DIE VERSTERKER UIT!!!!!! je zusje slaapt nog jack hoorde het niet dus hij vrolijk verder dus moeders komt naar boven en doet de deur open en trekt de stekker uit van de versterker op dat moment ging de bel en nickita kwam de kamer uit en liep gelijk naar beneden om de deur open te doen.
JACK TIS VOOR JOU!!!!!!!! roept nickita naar boven en jack komt de trap af hoe voor mij ik ken ze helemaal niet zegt jack.
Dat klopt zei de jongen met het donkere haar.
oow dat zijn de nieuwe overburen terwijl moeder Barakat de trap af kwam.
ik ga weer naar bed zei nickita toen ze de trap op ging.
ik ben zack en dit is me zusje Selita zei de jongen met het donkere haar aangenaamd zei moeder Barakat.
acher selita en zack kwam alex staan heeeeeyyyyyy maat!!!!!!! zegt jack
en ze gingen als een stel kleine kinderen tekeer.
zo zijn ze altijd kom verder dit duurt nog wel effe zei moeder Barakat en zo liepen zack en selita naar binnen en ze lopen achter de moeder Barakat aan.
kan het wat stiller gilt nickita naar beneden.
wie wast dat vraagt alex aan jack
geen idee zegt jack en ze maken nog meer herrie.
nickita komt beneden en zeg wie zijn die herrie makers en ziet alex en jack staan
laat maar ik weet het al zegt ze en ze loopt verder woonkamer
nickita komt de woonkamer in en zegt helloowwwwww people!!!!!!!
wie is dat zegt selita tegen zack, zack haalt zijn schouders op en wilt dan net zeggen geen idee hoor hij een jongen zeggen met donker blond haar dat wil je niet weten zegt alex als of ze wilt eten wie jij bent zegt nickita kattig tegen alex.
zijn ze een koppel of ligt het aan mij zegt selita zachtjes nickita en alex hoorde dat en gingen gelijk protesteren daar gaan ze weer zegt jack.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen