Foto bij # Eight.

Dumbledore's office.

# Sorry voor kort stukje.

Voordat ik het door heb staat professor McGonagall voor mijn neus en zegt ‘Wil je even naar het kantoor van Dumbledore komen?’ ‘Wat? Waarom? Wat heb ik gedaan?’ vraag ik een beetje wanhopig. ‘Je hebt niks gedaan, Brooke. Maar dit is belangrijk.’ zegt McGonagall terwijl ze zich al omdraait om weg te lopen. Zonder verder na te denken loop ik achter haar aan naar het kantoor van Dumbledore.

Als we bij het kantoor zijn, klopt McGonagall op de deur. ‘Binnen.’ hoor ik van achter de deur. ‘Kom maar, Brooke.’ zegt McGonagall terwijl ze de deur voor me open houd. ‘Hé Brooke!’ hoor ik Marilyn zeggen die al in een stoel voor Dumbledore zit. ‘Marilyn!’ roep ik blij. ‘Oké, bedankt professor McGonagall.’ zegt Dumbledore terwijl hij gebaart dat ze weg mag gaan. ‘Geen dank.’ zegt ze en loopt de deur uit. Het blijft een tijdje stil. ‘Oké. Weten jullie waarom je hier bent?’ begint Dumbledore. We schudden allebei tegelijk ons hoofd. Daarna blijft het nog een tijdje stil. ‘Ik vraag me af wat ik hier doe..’ denk ik bij mezelf… ‘Oké.’ gaat Dumbledore verder..

Reageer (4)

  • FearlessLove

    meer!

    1 decennium geleden
  • TRANQUILLAx

    hahaha. wie weet. XD.

    1 decennium geleden
  • singaxx

    je hebt het hoogwaarschijlijk goed gegokt maar ik weet nie zeker xd
    snel verde(H)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    En toen bleken ze de dochters van een of ander raar gassie te zijn.. Of ze hebben paranormale krachten! ^^.^^
    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen