Foto bij part 12

Ik opende mijn ogen,het was een prachtige dag.Er lag nog lekker veel sneeuw maar de zon kwam er nog door.In 1 woord:prachtig!Ik keek op mijn wekker,het was al 10u 's ochtends.Het was vrijdag dus ik besloot om naar de markt te gaan.Bijna iedereen sliep nog dus ik ging alleen.Nog snel een briefje achterlaten voor als ze wakker werden en dan de deur uit.Buiten viel de temperatuur nog mee voor winter.Eenmaal op de markt ging ik naar een kraampje voor groenten en fruit.Toen ik heerlijke dingen had gekocht kwam er een groepje jongeren naar me toe.Twee meisjes en drie jongens."Hey ik ken jou ergens van!"Zei het meisje."Eumh...ik zou het niet weten van wat."Stotterde ik."Ik weet het!"Zei een van de jongens snel."Jij bent het nieuwe lief van Harry Styles!"Ik keek naar de jongen en knikte vlug."Dit is misschien wat raar maar zoude we met je op de foto mogen?"Vroegen de jongens."Natuurlijk maar waarom?"
"Gewoon we vinden je dan ook ongelooflijk HOT!"Ik lachte even en poseerde dan met de jongens."Mogen we je handtekening?"Vroeg één van de meisjes."Natuurlijk."Ik zette een handtekening en ging dan vlug verder.Wow dat was raar!Ik heb juist geposeerd op foto en een handtekening gezet omdat ik het lief ben van een beroemde ster?!Vrolijk stapte ik naar huis.Toen ik de kamer binnenkwam zaten alleen Naill,Anne,Louis,Zayn en Greet in de zetel."Hey,ik was even naar de markt."Ik zette de boodschappen op tafel en ging toen in de zetel zitten."Waar zijn Harry en Liam?"Vroeg ik toen ik ze niet zag."Liam is naar de wc.En Harry is gaan douchen."Zei Anne."En is er nog iets gebeurt toen ik weg was?"Iedereen keek naar beneden alsof er iets was gebeurd."Wat is er?"Met een bezorgde blik keek ik naar Louis,die niets uitspookte hij was serieus dus er was zeker iets."Heb je het nieuws dan nog niet gehoord?"Vroeg Greet."Welk nieuws?"
"Kijk maar."Naill haalde een tijdschrift boven.Op de voorpagina stond in het groot."BEDRIEGT HET LIEF VAN HARRY STYLES HEM?"Ik keek met grote ogen naar het tijdschrift.En keek toen naar de foto die erbij stond.Het was een foto van mij en Zayn die elkaar knuffelden."Dit is gelogen!Het was een vriendschappelijke knuffel!"Een traan rolde weer over mijn wang."Jij weet dat en wij weten dat maar de pers en de fans niet."Zei Zayn.Ik liet het tijdschrift uit mijn handen vallen.En sloeg mijn handen voor mijn gezicht."Alles...Alles is verpest!"Snikte ik.iedereen keek naar de grond en had veel medeleden.Ik zag dat Greet het ook moeilijk had om haar tranen in bedwang te houden.Ze was altijd al emotioneel geweest."Weet..Weet Harry dit al?"Ik hoorde de angst in mijn stem."Nee nog niet.Hij komt er wel achter."
"Maar hij zal toch wel weten dat hij de enige is voor mij?Ja toch?"Ik keek iedereen aan met tranende ogen en een angstig gezicht."Dat zal alleen hij kunnen antwoorden."Ik keek naar de grond,ik kon mijn tranen nu niet inhouden ze zouden eruit komen.Wat als Harry niet weet dat hij de enige voor me is?En de belangrijkste vraag:Zou ik de enige zijn voor Harry?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen