Foto bij de eerste opdracht

De eerste opdracht

Ik wil jullie allemaal graag leren kennen. Dus heel simpel, schrijf iets over je. Wat doe je in je vrije tijd, heb je broers of zussen enz..
Deadline: 20/11

Ik ben de persoon op de foto, in de hoek zie je een paar foto's van een klein meisje, dat ben ik ook.

Ik ben Elise, 14 jaar en mijn grootste hobby is verhalen schrijven. Ik woon samen met mijn moeder en broer in een flat in Hengelo. Ik doe 2 HAVO/VWO TTO en het leukste vak vind ik geschiedenis. Ik lees veel boeken, waaronder fantasy en avontuur. Zoals je al ziet op de foto wil ik "anders" zijn ( mijn deels blauwe haar.) Ik vind het belangrijk dat mensen moeten doen wat ze aanspreekt en niet zoveel naar de mening van anderen moeten luisteren. Ik vind de muziek van Taylor Swift geweldig en mijn leven zou niks zijn zonder muziek. I <3 the uk, dat was denk ik wel te zien aan mijn profielplaatje. Ik heb veel humor, als je weet wie charlieissocoollike is, snap je welk soort humor ik heb. Ik heb geen huisdieren, omdat mijn moeder allergisch is voor allerlei soorten dieren.
Als je nog meer wilt weten vraag het maar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen