Foto bij 15

Niall Horan


Ik rende het park in ondertussen was het zachtjes begonnen te regenen. Zuchtend nam ik plaats op een bankje ergens midden in london. Ik keek emotieloos om mij heen terwijl tranen een weg naar beneden vonden. Ik vroeg me af of dit ook een bijwerking was van de chemokuren. Ik was de laatste tijd extra emotineel en huilde daarom om de kleinste dingen ik probeerde mij zelf niet eens meer groot te houden. Soms zag ik een vrouw of een man met hun hond langs lopen die mij raar aankeken maar daarna weer snel verder liepen. Ik keek omhoog naar de donkere lucht die boven london hing de regen spatte uiteen recht in mijn gezicht maar ik genoot ervan. Ik zag in de verte een lichtflits en hoorde wat gerommel. 'great, onweer en bliksem.' mompelde ik in mezelf terwijl ik opstond. 'niall.' hoorde ik iemand roepen.Ik draaide me met een ruk om en keek recht in het gezicht van alissa. 'wat doe jij nou hier' vroeg ik verbaasd. ' ruzie thuis en ik zag jou zitten.' zei ze. 'en jij?' Ik keek haar even kort aan. ' zelfde.' mompelde ik. ' kom mee.'mompelde ze. Ik keek haar verward aan maar ze pakte mijn hand en trok mij mee. 'alissa? waar gaan we heen?'vroeg ik. Ze zei niks en bleef gewoon door rennen. In de verte zag ik het bos dichter bij komen. ' wat wil je in het bos?' vroeg ik. 'vraag niet zo veel.' zei ze kortaf en ik keek haar beledigd aan. Ik hield mijn mond maar en liep zwijgend achter haar aan het bos in.

sorry klein hoofdstuk maar heb barstende pijn in mn kop, en heb maar uurtje per dga laptop. great najah REACTIES WAARDEER IK? auw die capslock schreeuwde in mn hoofd hahaha xx loveu

Reageer (2)

  • Salute

    Super!
    Snel verder!! <222

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    Amazing(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen