Foto bij part 14

Hoe vinden jullie het al tot nu toe?
Schrijf in de reactie!Dan maak je deze lover van Harry Styles heel blij!XD

Samen hadden we nog veel lol.Geen gehuil meer,geen zever meer.Maar op een gegeven moment was het wel stil.Iedereen keek naar de grond.Toen ik dacht wat er vandaag was gebeurt rolde er weer en traan over mijn wang.Greet zag dat en verbrak snel de stilte."Laten we het nachtleven in Londen gaan ontdekken!"Iedereen vond dat een goed idee.Ik had er echt zin in.Iedereen stond recht en ging zich klaarmaken.Ik wou recht staan maar Harry pakte mijn hand vast en trok me terug de zetel in.Ik viel en lag bovenop hem."Ik wou je even voor mezelf."Zei hij met een glimlach.Nog nooit had ik zo'n lieve jongen als Harry gekend.Ik gaf hem een passionele zoen en draaide me om.Ik lag met mijn rug op zijn borstkas.En sloot mijn ogen.Hij was met mijn haar aan het spelen."Ik zij toch dat het terug klikte!Het is gewoon mend to be!"Hoorde ik iemand zeggen.Ik deed mijn ogen open en zag Liam en Greet voor mij staan.Ik was in slaap gevallen in Harry zijn armen.Hij ook."Komen jullie nog?"Grapte Louis.Ik draaide me om en gaf een zoen op Harry zijn mond om hem te maken.Ik wist dat hij niet sliep want hij kon gewoon zijn lach niet inhouden."Zo wil ik altijd wakker gemaakt worden!"Zei hij.Ik ging recht zitten en zat nu op Harry."Schat ik hou van je maar dit kan ik niet af!"Grapte hij."Ben ik te dik of wat?"Antwoordde ik.Hij sprong recht en pakte me op."Schat voor mij ben je geweldig!"En hij gaf me een zoen."JAK!Kan het nog erger!?"Hoorde ik Louis zeggen."Jaloers Tomlinson?"Vroeg ik uitdagend."Ja."Antwoordde hij."Mijn kleine schat toch!Je moet niet jaloers zijn kom hier!"Zei Harry en hij ging naar Louis."Nee iemand help me!"Louis liep weg van Harry en Harry liep achter hem aan."Dat is nu eens een bromance!"Grapte ik.We liepen naar buiten en gingen naar een disco.Ik stapte de disco binnen en zag pas echt het nachtleven van Londen.Ik wou Harry meenemen maar hij was wat verlegen.Dus nam ik Greet en Anne maar mee naar het midden van de dansvloer.Het liedje St. Tropez kwam er op en ik moest me laten gaan.Ik kon niet anders.Ik en Anne waren grappig aan het dansen en Greet was naar Liam.Plots voelde ik twee sterke armen rond mijn middel.Ik draaide me om en begon meteen met Harry te dansen.Ik keek opzij en zag dat Zayn,Louis,Naill en Anne samen aan het dansen waren.En Greet?Die stond met Liam tegen een muur te zoenen.Ze waren zo schattig!Na een geweldige avond gingen we terug naar huis.Ik en Harry waren een beetje dronken.Een beetje oké misschien heel veel!Maar zo erg was ik niet als ik dronken was.Alleen als ik een kater had!Maar Harry?Die dacht dat hij nog in de disco stond en begon op straat te dansen.Gelukkig raakte we wel veilig thuis.We hadden de kamers wat anders ingedeeld.Anne en Naill sliepen samen.Liam en Greet sliepen samen.Zayn en Louis,en Ik en Harry.Ik was nog wat dronken en had geen zin om me aan en uit te kleden,dus had ik gewoon mijn jeans uitgedaan.Harry die sliep in zijn boxershort.Ik knuffelde hem nog voor het slapen maar viel dan toch in slaap in zijn armen.

Reageer (3)

  • DaytonaM

    MEGA;D hhaha ik vind dit echt een BOM-verhaal;d <3

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Hoe vind ik tot nu al? Superrrrrr! ly schattie! Kga nu nog hoofdstukken maken, speciaal voor u natuurlijk ok! (H)xD

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    snel verderrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen