Part 15
Ik opende mijn ogen het was een slecht weer want het regende.Maar dat was niets want ik lach in de mooiste armen ter wereld!Hij was zo schattig als hij sliep.Ik giechelde even."Ben je al wakker schat?"Hoorde ik hem zeggen met een hese stem."Is je stem altijd zo 's morgens?"Vroeg ik."Sorry ik kan er niets aan doen!"
"Is niets!Ik vind het juist sexy!"Ik gaf hem snel een zoen op de mond en stond toen recht.Harry was blijkbaar nog moe want hij draaide zich om en bleef liggen.Ik lachte even en liep de kamer uit.Ik had ongelooflijke hoofdpijn waarschijnlijk van een enorme kater!!Ik kwam de woonkamer binnen en zag Liam en Greet op de zetel liggen.Ze lachen te zoenen."Je was zeker te moe om in je kamer te blijven?"Grapte ik.Ik zag dat Greet opkeek en wou rechtstaan."Blijf maar liggen!je moet niet stoppen voor mij hoor!"Grapte ik."Hey Thaïs,goed geslapen?"Vroeg Liam."Valt mee ik heb een enorme kater maar werd wel wakker in de mooiste armen ooit!"Grapte ik."Je bent niet de enige!"Zei Liam.Ik ging naar de keuken om een pilletje voor mijn hoofdpijn te zoeken."Is de rest nog aan het slapen?"Vroeg ik."Ja maar wij zijn ook nog maar juist wakker!We zijn gewoon op de zetel blijven slapen."Zei Greet."Waarom te moe om naar je bed te gaan?"Grapte ik."Nee sorry ik was dronken dan doe ik niet veel!"Grapte Liam.Na een paar uur was iedereen wel wakker en zaten we aan de tafel te ontbijten.Iedereen was redelijk stil.Iedereen was gisteren dronken en had een kater."We moeten vandaag naar de studio om een nieuwe song op te nemen."Zei Naill.De jongens knikte."Laten wij dan iets leuks gaan doen?"Zei Anne.Toen de jongens vertrokken met de auto naar de studio waren we alleen.Alleen ik,Greet en Anne.Net zoals vroeger."Hey de nieuwe film van Twilight is in de cinema!"Zei ik."Oh ja cool die wil ik echt zien!"Schreeuwde Greet.Samen in de regen gingen we naar de cinema.Het was een geweldige film!Nadat hij gedaan was gingen we iets eten.We zaten nog aan tafel wat bij te kletsen.plots kreeg ik een sms van iemand.Hij was van Harry."Hey schattie komen jullie naar de studio?Je weet het adres hé!Love you en tot sewes!xxxIk begon te blozen."Hey is het oké als we zo meteen naar de jongens gaan in de studio?"
"Ja tuurlijk!Dat word leuk!"Zei Greet.We gingen van tafel hadden betaald en gingen toen naar de studio.Anne ging meteen naar Naill en gaf hem een zachte zoen op de mond.Ze waren zo cute samen!Greet sprong op Liam en zoende hem.Ikzelf kwam de kamer gewoon binnen maar zag Harry nergens.Ik zocht in de kamer maar nergens.Tot ik twee zachte handen voor mijn ogen voelde."Wie ben ik?"Hoorde ik Harry zegge."Mag ik raden?"Zij ik om te plagen."Wacht je bent super schattig,mooi,kan goed zingen....eumh...en je hebt een schattige krullenbol!"Grapte ik om hem te plagen.Ik haalde zijn handen van mijn ogen en gaf hem een zachte zoen.Hij bleef achter me staan en sloot zijn armen rond mijn middel.En liet zijn hoofd rusten op mijn schouder."En hoe was het hier?"Vroeg Anne."Goed wat zingen en heel veel lol!"Antwoordde Zayn die naar Louis keek."En bij jullie?"Vroeg Louis."Goed we zijn naar de film gegaan en nog wat gegeten.Wat girl-time!"Zei Greet."Cool!Welke film?"Vroeg Naill."Twilight Sega Breaking Down Part 1!Het was zalig toen Jacob duizend keer zijn t-shirt uittrok!"Grapte ik.Ik zag dat Harry met een vreemde blik naar me keek."Wat?Ik heb jou nog niet vaak zonder t-shirt gezien!"Zei ik."Dat moet je zeggen hé!"Grapte hij.En hij trok zijn t-shirt uit.Iedereen schoot in de lach."Sexy hoor!"Hoorde ik Greet zeggen."Hey kleine aap.Dit is niet voor jou hoor!"Grapte hij terug en knipoogde naar haar."Dit is voor het mooiste meisje ooit!"Zei hij."One hier komt een zoen!Bedek je ogen!"Riep Louis en hij bedekte zijn ogen.Natuurlijk moest ik lachen."Is het veilig?"Vroeg hij."Ja open je ogen maar!"Zei Zayn en hij knipoogde naar me.Louis opende zijn ogen en keek naar mij en Harry.Juist op dat moment zoende ik Harry om Louis te plagen."AAH!Mijn ogen!"Schreeuwde hij.We gingen terug naar het huis.Omdat het slecht weer was besloten we om thuis te blijven.Lekker warm in het huis.Met dekentjes zaten we in de zetel dicht tegen elkaar aan.Ik leunde met mijn hoofd tegen Harry zijn borstkas.Het was warm als ik met mijn handen erover ging.Ik legde mijn hoofd terug en hoorde zijn hard kloppen.Ik genoot van het geluid en sloot mijn ogen."Hij klopt alleen maar voor jou!"Zei Harry zacht zodat niemand hem hoorde.Ik lachte even en sloot terug mijn ogen.
Reageer (1)
awwwww, zo lieff! snel verderr!
1 decennium geleden