Foto bij Part 16

Ik opende mijn ogen en lag in mijn bed.Hier was ik gisteren niet.Ik lag op Harry zijn borstkas.Hij zal me wel gedragen hebben zeker.Ik keek rond maar Harry was nergens te bekennen.Het was al 11.30u in de ochtend."Wat heb ik zo lang geslapen?"Ik stond op en ging naar de woonkamer daar zat iedereen al aangekleed en al.Ik ging eerst naar Harry en gaf hem een zachte zoen."Man jij weegt veel jo!"Zei Louis."Wat bedoel je?"Vroeg ik en ik zag hem sarcastisch aan."Gisteren viel je in slaap op onze kleine krullenbol daar,dus moest iemand je van hem halen!Anders kon hij zelf niet opstaan.Daarna toen hij recht stond heb ik je maar aan Harry gegeven je was te zwaar!"Grapte Louis.Ik stapte voorzichtig naar hem."Nee doe me geen pijn!"Zei hij."Ik doe je helemaal geen pijn!Geloof me maar!"Knipoogde ik naar hem.Hij lag languit in de zetel waardoor ik op hem ging zitten."Oh!Dit is horror!"Zei hij maar hij kon zijn lach niet inhouden.Ik ook niet.Hij probeerde mij er af te duwen door me te kietelen."Ah!Nee stop!Ik kan niet tegen kietelen!"Zei ik snel."Daar had je maar eerder aan moeten denken."Zei hij uitdagend."Ah!Harry help me!"Schreeuwde ik.Harry stond meteen recht en viel meteen Louis aan door hem zelf te kietelen.Daardoor kon ik ontsnappen.Ik ging snel achter Zayn zijn rug zitten."Geen zorgen kleine teddybeer!Ik bescherm je wel van de grote boze Louis!"Grapte hij.Ik lach meteen weer in een deuk."Hey Thaïs!Ik zou maar oppassen hoor!Harry bedriegt je met Louis!"Grapte Liam.Ik keek op en zag dat Louis half op Harry lag.Ze konden hun lach duidelijk niet inhouden."Harry Edward Styles!Ben je me weer aan het bedriegen met Louis?"Zei ik.Ik probeerde serieus over te komen maar het lukte niet goed.Harry pakte mijn hand vat en trok me in de zetel."Wow Harry!Heb je nu al twee liefjes?"Vroeg Zayn verbaast.Harry zat in het midden en naast hem zat Louis en die lag met zijn hoofd op Harry zijn schouder.Aan de andere kant zat ik en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot.Een grappig zicht eigenlijk.We maakte zo veel lol!Het was jammer dat ik over een week terug naar België moest."Kon ik hier maar blijven wonen!"Zei ik met een zucht."Ik ga je missen!"Zei Harry en hij ging met zijn hand door mijn haar."Ik jou ook!"De gedachten dat ik naar België moest zonder Harry was vreselijk ik overleefde het niet."We hebben nog een week voor fun!"Zei Niall.En dat was waar.De week vloog voorbij,onze band werd alleen nog maar sterker en sterker ik had nu nieuwe vrienden voor het leven!De laatste dag naderde.Ik had al ingepakt omdat we over een halve dag al gingen vertrekken.Ik stond voor het raam het was prachtig buiten.Plots ging de bel.Ik deed open het was de postbode."Ik heb een brief voor ene Thaïs Calaerts."Zei hij."Mmm...Dat ben ik!"Ik pakte de brief aan en sloot de deur."Oh!Wacht dit zat er ook nog bij!"Zij de postbode.Het was een enorme bos bloemen.Rode rozen.Ik deed de deur dicht en stapte naar binnen.Bij de bloemen zat geen kaartje wat een beetje vreemd was.Zonder twijfelen opende ik de brief."Hey schattie!Wat had je verwacht?Omdat dit de laatste dag is dat je hier bent wou ik je graag verrassen!Dus kom naar de schaatsbaan!xxxxHopelijk tot zo meteen!xxxxJe Krullenbol!Ik was echt ontroerd.Ik maakte me een beetje op en ging toen naar de schaatsbaan.Toen ik binnenstapte was er niemand te bekennen."Hallo?Is hier iemand?"Vroeg ik.Ik voelde twee handen voor mijn ogen."Hey.Ik zij toch dat ik je ging versassen!"Ik draaide me om en zag Harry staan.Snel gaf ik hem een zoen."Je bent echt de liefste jongen ooit!"Zei ik."Ik heb speciaal voor ons de schaatsbaan helemaal afgehuurd!"Ik giechelde."Je moet het me wel leren!"Zei ik.Hij pakte mijn hand vast en begon rustig te schaatsen.Hij ging steeds sneller.Tot we op onze kont vielen!"Omg!Die krijg je echt terug!"Schreeuwde ik."Probeer me maar te pakken!"Riep Harry uitdagend.Ik stond recht en ging achter Harry aan.Hij was toch te snel dus ik kreeg hem echt niet te pakken.Ik vertraagde en stopte.Hij lachte naar me en kwam naar me toe."Ik zei toch dat het je niet lukte!"Ik pakte hem vast en zoenden hem passioneel.We hadden een zalige namidag.De gedachte dat dit de laatste dag was dat ik bij hem was was vreselijk!Toen we naar huis gingen stonden onze koffers al klaar.Over 3 uur vertrok onze vlucht.Veel lol zat er nu niet in.Iedereen vond het jammer dat we weg moesten."Kom meiden anders zijn we te laat!"Zei Anne met pijn in het hard.Ze zoende Naill,Greet zoende Liam en ik zoende Harry voor de laatste keer.We namen afscheid en stapten in de auto."Kijk onze vlucht."Somber stapte we het vliegtuig in.We waren allemaal heel stil."België here we come!"Zei Greet.Ik had het zelf heel moeilijk.Het vliegtuig was al even in de lucht.Ik zag Londen niet meer maar wolken.De gedachten dat ik weg was van Harry waren zo erg.Dat ik op een gegeven moment begon te huilen."Sweetie alles komt goed!"Zei Anne en ze knuffelde me.Maar niets hielp.Ik voelde me zo rot!Eenmaal het vliegtuig lande in België namen we afscheid van elkaar.Ik kwam thuis en smeet mijn koffer in mijn kamer."Hey zus!Hoe was het in Londen?Ik heb gehoord dat je samen bent met die jongen Harry Styles!Het is je toch gelukt!"Zei mijn zus.Haar vriendinnen zaten er ook bij.Ik voelde me zo beroerd dat ik zonder enig antwoord naar mijn kamer ging en me op mijn bed legde.Ik moest weer huilen.Ik wou hier niet zijn!!!Ik wou terug naar Londen,naar one direction!Naar Harry!

Reageer (1)

  • tomlinsonbum

    awww, echt zielig :( snel verderrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen