Foto bij 6.4 Alisha Jacky Carter

Alisha Jacky Carter


Wanneer ik die avond in bed lig hoor ik ienand de deur van mijn kamer openen en ik naar de deur. Hij piept en dan hoor ik voetstappen over het tapijt trippelen. Even later komt er iemand bij me in het bed liggen. 'Boe', fluistert ze in me oor en nu haar hoofd dichterbij is herken ik Selena. 'Sel, ik schrik me dood', zeg ik wat harder en ze begint te giechelen. 'Wat kom je doen'. Ze rechtop zitten en schud haar haren naar achter. 'Gewoon, ik maak me zorgen om je. Je leek nogal van slag na het gesprek met Justin'. 'Dus nu wil je weten wat we besproken hebben', plaag ik haar. 'Nee, ik maak me gewoon zorgen om lieve kleine Ali'. 'Hmm', mompel ik en ik kan niet voorkomen dat het een beetje raar klinkt. 'Ha! Zie je, er is wel wat', zegt ze beschuldigend. 'Oké', zucht ik. 'Ik kan er niet over praten'. 'Met mij wel. Heeft Justin iets raars tegen je gezegd'. 'Dan zouden we nu niet meer zo vriendschappelijk met elkaar omgaan'. 'Ja, je hebt gelijk'. Het blijft een tijdje stil tussen ons. 'Wat is er dan gebeurd', vraagt ze. Door een lichte trilling in haar stem kan ik horen dat ze zich echt zorgen om me maakt. Wat niet helemaal onterecht is, want ik heb al genoeg domme dingen gedaan. 'Een raar meisjes heeft foto`s van ons gemaakt die avond dat we dronken waren', zeg ik in één adem. 'En nu dreigt ze de foto`s te verkopen als Justin geen deal met haar sluit'. Pas nu ik het nog eens herhaal besef ik hoe erg dit eigenlijk is. Voor een model is het geen goede reclame om dronken en zoenend in de tijschriften te staan. Voor Justin ook niet, maar zijn imago kan het hebben. Tenminste dat vind hij zelf, maar ik vraag het me af. 'En de foto`s zijn echt heel erg. En jij staat er ook een paar keer op. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar het is niet zo goed als ze verspreid worden'. Selena knikt stilletjes, waarschijnlijk een beetje geschrokken over wat ik haar zojuist verteld heb. 'Ik sta er ook op', stamelt ze dan. 'Ja, maar het is niet erg. Je ziet niet echt dat je dronken bent. Geloof ik. Nouja, ik heb er niet echt op gelet. Misschien dat het niet eens meteen opvalt dat jij het bent. Alleen Ryan is duidelijk zichtbaar dronken, maar dat zal Justin hem zelf wel vertellen'. Opnieuw knikt ze, maar nu duidelijk opgelucht. 'Wat maakt het mij ook uit hoe ik er op sta. Het gaat om jou en Justin. Wat gaat hij doen'. 'Hij gaat de deal sluiten en ik weet helemaal niet of ik dat wel wil. Want straks is het iets onmogelijks en ik wil niet dat hij alles verpest voor zichzelf alleen maar dat ik hier goed uit kom. Dat hoeft hij niet te doen', ratel ik snel en Selena wacht geduldig op wat ik allemaal wil zeggen. 'Ik hou van hem Sel. Veel meer dan goed voor me is en dan dat ik zelf wil. Daarom wil ik er niet aan toegeven. Maar ik wil niet dat hij dit doet'. Ik kom bijna niet meer uit mijn worden en Selena slaat een arm om me heen. 'Weet je wat jij gaat doen?' 'Nou?' 'Je gaat nu meteen met Justin praten. Want ik weet zeker dat hij hier ook niet van kan slapen. En dan zeg je hem duidelijk wat je echt voor hem voelt. Zodat hij weet wat hij morgen moet doen'. Ze klimt het bed uit en staat opeens al weer in de deuropening. 'Kom, waar wacht je nog op'. Als ik onder de dekens vandaan kruip merk ik hoe koud het is in en huis en volg haar door de gang. In de deur van haar eigen kamer verdwijnt ze. 'Ik spreek je morgen. Slaap lekker Ali'.
Even sta ik twijfelnd voor de deur van Justin, maar dan open ik hem terug. 'Wie is daar', hoor ik zijn slaperige stem. 'Ik', piep ik zachtjes. 'Ali', vraagt hij en ik kruip bij hem onder de dekens. Zo dicht mogelijk tegen hem aan, zodat ik van zijn warmte kan genieten. 'Wat kom je doen?' En opnieuw kan ik het hem gewoon niet vertellen dus leg ik mijn hoofd gewoon op zijn borstkas en zucht diep. 'Ik kon niet slapen'.

Sorry dat ik gister niet geschreven heb. Moet zoveel leren en had alweer een 2,5 voor me engels pw. Ben afgelopen jaar al blijven zitten dus dat kan niet nog een keer en moet dus echt goed me best doen.
Wanneer o wanneer gaat Ali Justin de waarheid vertellen? En wat zou de deal zijn? Benieuwd?

Reageer (5)

  • BabyWhale

    VERTEEEEELLL GEWOOOOOONNN EN DRAAI NIET ZO ROND DE POT ALI !!!!!!! xp xx

    1 decennium geleden
  • Venne

    snel verder, love your story <3

    1 decennium geleden
  • sisianne

    Ah zo jammer van je proefwerk:( Echt heel erg balen. Maar het zal uiteindelijk vast goed komen (H)

    1 decennium geleden
  • vouisamez

    juaaahhh snel verderr
    wnnr gaan ze nou zoenen? (K)
    succes met school
    xoxo

    1 decennium geleden
  • anastasia17

    Jaa wat erg is dat :( komt goed meidd x!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen