Foto bij part 18

Dit hoofdstuk is geschreven uit Zayn zijn ogen.Hope you like!




Zayn Malik

Het was helemaal anders nu!Thaïs,Greet en Anne waren terug naar België en iedereen was triest!Ik ga nu niet zeggen dat ik nog niet heb gehuild.In tegendeel zelfs ik heb ook al gehuild.Iedereen miste elkaar maar Harry?Dat was vreselijk!Sinds dat Thaïs de auto in stapte begon hij te huilen.Vreselijk om te zien!Hij heeft zich opgesloten in zijn kamer.'S nacht als je naar de wc gaat.Denk je wel dat het stil is omdat iedereen slaapt.Maar als je heel goed luistert hoor je Harry huilen.Wie had gedacht dat onze taaie Harry vanbinnen zo zacht was?We leven allemaal erg met hem mee.Als we hem uit de kamer proberen te krijgen antwoord hij altijd:"Niemand weet wat ik voel!"Als een van je beste vrienden tegen je zegt dat je zijn pijn niet voelt..Dat doet bij jezelf pijn!Het was ochtend en een mooie dag.Iedereen was al wakker en zat in de woonkamer behalve Harry natuurlijk!"Kom jongens we moeten Harry uit zijn kamer zien te krijgen!"Zei ik.Ik keek rond iedereen wist dat Harry nooit zijn deur ging openen dus moesten we iets bedenken.Louis zocht op het internet hoe we dat konden aanpakken."Hey moet je dit zien!"Zei hij plots.Iedereen liep naar Louis toe om te kijken wat hij had.Hij had een krantenartikel gevonden.Met de tekst:"DOET LIEFDE ECHT ZOVEEL PIJN?"Ik snapte eerst niet waarom hij het artikel nam,er stond gewoon een foto bij van een meisje dat aan het huilen was.Maar toen ik beter keek zag ik dat het meisje op de foto Thaïs was!"Lees het artikel is Louis!"Vroeg Liam.Louis begon te lezen."Op een eenzame koude donderdag avond ging het lief van Harry styles eenzaam naar huis van een dagje shoppen.Ze was aan het huilen,we weten nog altijd niet of het met Harry te maken had of niet.Van Harry hebben we ook nog altijd niets gezien!Volgens verschillende bronnen ligt Harry alleen nog maar op zijn bed te huilen van de liefdesverdriet.Of het ook waar is weet niemand."Ik keek met grote ogen naar het artikel."Dit is...dit is gewoon.."Ik kreeg er niet veel uit.Ze misten elkaar zo hard ik kon het zelf ook niet meer aan."Laten we het afdrukken en onder Harry zijn deur schuiven misschien komt hij er vanzelf uit dan."Zei Naill.Hij had nog een goed plan!We lieten het artikel afdrukken en staken er een briefje bij.Op het briefje hadden we geschreven:"Als je dit hebt gelezen kom dan alsjeblieft naar buiten!"Liam stak het onder de deur en kwam terug naar de zetel."Nu nog wachten op reactie en dat ging denk ik lang duren!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen