Foto bij # Eleven.

Niet in het zesde jaar, maar toch. Echte Draco Face.

Al snel staat Crabbe voor me en heeft de kraag van mijn uniform beet. Ik zie nog net zijn wraakachtige gezicht voordat hij een stuk ijs te voorschijn haalt en het in mijn capuchon doet. Meteen grijp ik naar mijn ijskoude rug om het ijs eruit te halen. In mijn ooghoeken zie ik sommige studenten grinniken. Als ik het ijs in mijn hand heb, gooi ik het in de openhaard. Als ik me weer omdraai en kijk naar Crabbe, zie ik dat hij nu ook ijs bij Draco erin stopt. Ik kijk naar zijn gezicht en kan mijn lach niet meer inhouden. Als ik zie dat Draco het ijs er niet uit krijgt, pak ik zijn uniform, en zoek met mijn hand naar het half gesmolten ijs. Als ik het heb gevonden, gooi ik het tegen Crabbe zijn hoofd en Draco begint zachtjes te lachen. ‘Kom, ga maar bij mij douchen.’ zeg ik terwijl ik door het gat in de muur naar buiten loop. ‘Lekker.’ zegt Draco terwijl hij een beetje begint te bibberen. Als de trap staan, begint het ineens te draaien. Draco en ik stoppen met lopen en kijken elkaar aan. Een klein kusje op zijn wang kan ik niet behoeden. Als de trap weer stil staat lopen we hand in hand naar boven. Als we binnen zijn, wijs ik Draco de douche en hij loopt braaf de douche in. Ik hoor dat Draco de kraan aan zet en zelf laat ik me op mijn bed ploffen.

Reageer (5)

  • Assietje

    En trouwens weer ook een leuk, maar toch ook lief stukje!

    9 jaar geleden
  • Assietje

    Die foto!!! Geweldig!!

    9 jaar geleden
  • singaxx

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    meer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen