Foto bij Chapter 7

Jasper POV

Ze draaide haar hoofd stijfjes naar mij toe en ze keek me aan.
‘Ken ik jou?’ vroeg ze. Deze vraag verscheurde mijn hart. Jane grijnsde even.
‘Wat heb je met haar gedaan?’ ik stormde op Jane af. Ik was bijna bij haar tot.
‘Pijn.’ Zei ze zacht en ik stond stil. Er volgde een brandende pijn in mijn hele lichaam. De Volturi gaapte me aan terwijl Jane me pijn deed met haar gave. Ik kon me niet bewegen.
‘Jane! Stop!’ Riep Abby.
‘Jasper!!’
‘Jane?’ Zei Alec rustig. Jane knipperde en de pijn was als sneeuw voor de zon weg. Ik viel op mijn knieën en wou weer omhoog springen om opnieuw aan te vallen, maar Carlisle greep mijn armen vast, samen met Emmett. Abby pakte mijn hand vast en kneep er even in, zodat ik wist dat ze met me meeleefde.
‘Jasper.’ Fluisterde ze zacht in mijn oor.
‘Wat heb je met haar gedaan?!’ Riep ik nog eens.
‘Ze heeft zich vrijwillig bij ons aangesloten. Je hoort het toch, ze kent je niet.’ Zei Jane met een valse grijns op haar gezicht.
Edward kwam naast me staan, ik keek even naar hem en ik merkte dat hij hun gedachten grondig aan het lezen was. Ik zette een stap naar achteren en hield Alice en Jane in de gaten.
‘Wat komen jullie hier doen?’ Vroeg Carlisle.
‘Alice heeft gezien dat jullie in de toekomst, nu dus, een kind hebben gebeten dat nog geen 3 jaar oud is.’ Legde Jane uit.
‘Dat klopt, Jack’ Carlisle wees naar Jack. ‘Heeft haar perongelijk gebeten.
Je weet dat we haar goed opzullen voeden en haar voor de mensheid zullen beschermen en hun voor haar.’ Zei Carlisle beleefd. Hij hield zijn arm nog steeds tussen mij en Jane in.
‘Carlisle, je weet dat wij daar streng op tegen zijn en je weet wat er is gebeurd met de lieve moeder van je nichtjes Kate en Tanya en de helaas overleden Irina.’
‘Ja, laat het ons een proberen. Als het niet lukt zullen we het kind aan jullie geven.’
‘Weet je ons leuke avontuur nog met de nieuwelingen?’ Jane stopte even. Ik dacht terug aan de strijd.
‘Ja, dat weten we nog.’ Zei Carlisle rustig.
‘Zelfs een ouder en verstandiger persoon heeft het niet overleefd.’ Zei ze. Carlisle keek even opzij.
‘Ja, maar zij zal een betere vampier zijn dan jullie.’ Zei Carlisle toen ineens erg bruut. Jane keek hem vragend aan en tegelijker tijd walgend.
‘Hoe zo?’
‘Jullie vermoorden mensen en onschuldige vampiers, wij vermoorden alleen slechte vampiers en dieren.’ Daar zat wat in.
‘Wie zegt dat zij goed is?’ er brak een discussie uit.

Reageer (5)

  • BeautyBitch

    super

    1 decennium geleden
  • GoldSunshine

    spannend!!!

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder gaan(flower)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Dat zeg ik! Zij is goed en daarmee uit!
    Wel weer heel mooi geschreven!
    Snel verder!!(K)

    1 decennium geleden
  • Released

    mooi(H)
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen