Foto bij part 19

Nog altijd uit Zayn zijn ogen!




Zayn Malik

Vol zenuwen zaten we te wachten in de woonkamer.De tijd ging voorbij.We dachten dat het hopeloos was en gingen allemaal weg.Louis stond helemaal vooraan toen hij plots stil stond.Iedereen botste tegen hem op."Louis wat is er?"Vroeg Naill.We keken allemaal en zagen Harry.Hij zat tegen de muur met zijn armen rond zijn benen en de brief in zijn handen.Louis liep naar hem toe en omhelsden hem.Hij keek op en zag er slecht uit.Hij had grote wallen onder zijn ogen en zijn ogen zelf zagen er rood uit van het huilen.Hij was nog altijd aan het huilen.Louis zat naast hem met zijn armen rond hem.We liepen allemaal naar hem."Hey tijger!Hoe lang zit je hier al?"Vroeg ik.Maar geen antwoord hij schudde gewoon met zijn hoofd."Harry kijk naar me!"Hij keek op,ik zag de pijn in zijn ogen."Luister ik weet dat het moeilijk is maar je moet je er door zetten!Dat heeft Thaïs ook gedaan!"Hij keek terug naar het krantenartikel.Er veil een traan op de foto.Ik moest me inhouden om zelf niet te huilen."Kom laten we naar de woonkamer gaan!"Ik trok hem recht maar hij wou terug gaan zitten."Harry kom nu!"hij zakte terug in op de grond."Als het zo zit!"Zei Louis."Zayn zet hem recht en zie dat hij niet terug gaat zitten."Ik snapte niet wat hij bedoelde maar deed het toch.Ik zette hem terug recht en ondersteunde hem zodat hij niet kon gaan zitten.Louis pakte hem op over zijn schouder.En liep naar de zetel."Man je bent zwaar zeg!"Zei hij.Louis legde hem in de zetel.Hij was een beetje aan het lachen maar nog altijd sip.Louis probeerde te zorgen dat hij lachte en kietelde hem.Het hielp!"Kom jongens kom eens helpen!"Schreeuwde Louis.meteen sprongen we op en rende we naar Louis en Harry.We begonnen mee te kietel om te zorgen dat er geluid uit zijn keel kwam."Stop!Stop!Ik kan hier niet tegen!"Schreeuwde Harry uit het niets."Dat is onze Harry!"Schreeuwde ik uit.En ik sprong op hem.Je kon zien dat hij lol had aan zijn gezicht.Als we hem bezig hielden.We hebben super veel lol gehad!Zoals vroeger.Tegen de avond begon het wat te minderen.Het was stil in de kamer.Harry keek met zijn gezicht naar de grond.Plots voelde ik dat iemand iets in mijn oor fluisterde.Het was Liam."Wat zou je er van vinden als we zorgden dat de meisjes naar hier kwamen als verrassing!?"Ik keek naar Liam die het blijkbaar meende.Het was een geweldig idee!Zo zou Harry Thaïs nog eens zien en was hij niet meer zo sip.Ik stapte de kamer uit om te bellen naar Thaïs."Hallo?"
"Thaïs ben jij dat?"
"Nee ik ben het Anne het is goed om je stem nog eens te horen Zayn!Waarom bel je?"
"Wel het is ook goed om jou stem terug te horen!Maar ik bel eigenlijk omdat Liam een geweldig idee had!"
"Echt vertel en is het al gelukt Harry uit zijn kamer te krijgen?"
"Ja dat is helemaal goed afgelopen!Maar het idee was dat jullie naar Londen kwamen en dat geheim te houden voor Harry en Thaïs!"
"OMG!Dat is een geweldig idee!Ze zullen zo blij zijn!"
"Is goed dan wanneer?"
"Ik zal vandaag nog een vliegtuig boeken voor ons drie en zal dan wel een sms sturen wanneer en om hoe laat oké?"
"Is goed ik moet weg nu je stuurt nog hé?"
"Jaja alle dada en tot binnenkort hé!"
Ik hing tevreden op en ging terug naar de kamer."Het is geregeld Anne gaat me een sms sturen wanneer en hoe laat ze komen!"Fluisterde ik in Liam zijn oor.Dit ging geweldig worden we brachten iedereen weer bij elkaar,over een paar dagen waren ze hier weer.Perfect!

Reageer (2)

  • TheAccountant

    Superleuk!!
    Snel verder ik ben echt benieuwd naar je volgende hoofdstuk
    X

    1 decennium geleden
  • DaytonaM

    Doe snel verder!!!!!!;D <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen