Foto bij ~9~ My old diary (3)

Lief dagboek,

Ik heb iets te vertellen waar ik me vreselijk voor schaam… Ik weet niet precies hoe ik het moet vertellen, maar ik begin maar gewoon bij het begin denk ik…

Het was een dooddoenersfeest, dat soort dingen doen we altijd als we iets te vieren hadden. Dit keer hadden we een feest georganiseerd omdat mijn zus, Narcissa (die ik altijd gewoon Cissy noem) ook doodoener geworden was. Ze was behoorlijk verlegen in het bijzijn van al die doodoeners, dus zat ze de hele tijd maar een beetje in een hoekje. Waar Lucius, een jongen van negentien jaar haar iedereen voorstelde, en blijkbaar vond Narcissa dat wel lief van hem, want ze had rode wangen en sloeg haar ogen neer als hij haar aankeek. Telkens als ze dat deed, giechelde ik. Die twee pasten goed bij elkaar.
Maar dat was niet de enige liefde die ontbloeide. Snape en ik kletsten wat met elkaar, en na een tijdje waren we naar mijn kamer gegaan. Daar gingen we gewoon verder met kletsen. En na een tijdje vertelde ik hem over mijn liefde voor Voldemort, waar ik eigenlijk nooit een antwoord op kreeg. Ik begon te huilen, en Snape had zijn arm om mij heen geslagen… En toen… Ik weet niet hoe het gebeurde, maar misschien kwam het door alle drank die ik die avond oo had, maar opeens zoenden we… Ik liet me meeslepen en deed niks… Ik heb niks gedaan! Snape voelt zich nu ook ontzettend schuldig, en we hebben niks. Maar ik ben wel zwanger van hem…
Ik heb het je niet eerder verteld, omdat ik me er gewoon te erg voor schaamde. Maar nu kan ik het niet meer voor mezelf houden… Want ik word moeder binnen acht maanden, en ik ben pas zeventien! Wat moet ik doen? Help me!



Liefs, Bella


Nu hield ik het niet meer. Ik herinnerde me nog goed hoe wanhopig ik was… Ik was zo stom geweest! Maar nu, na veertig a dertig jaar, was ik er blij om… Want anders had ik Harry nooit ontmoet, of dan had hij niet bestaan…

Reageer (3)

  • Porcelainn

    Uh..... geen commentaar :x

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    heu nee dat klopt niet

    dat is niet Sneepig zoals Sneep

    1 decennium geleden
  • TheLostSoul

    Severus KAN de vader van Lily niet zijn hoor! want Lily en severus zijn even oud!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen