Foto bij ~11~ My old diary (5)

Lief Dagboek,

Het is gebeurd! Ik ben moeder geworden! Het is een meisje, en ze heet Lily. Ik ben zo blij! Maar ook ontzettend moe. Het heeft wel acht uur lang geduurd voordat Lily geboren was. Ik lig nu in bed, en Lily ligt in mijn armen te slapen, vandaar dat ik een beetje langzaam schrijf. Maar goed… het is wel vreemd, want Severus en ik hebben allebei zwart haar. En Lily heeft knalrood haar! Heel vreemd… Ik weet niet hoe ze eraan komt. Maar het staat haar heel mooi. Ik ben echt blij dat ik haar heb, hoe zwaar alles ook was. En hoe jong ik ook ben. Ik ben echt in de wolken, ik voel me zó gelukkig!
Maar ik moet gaan, Lief Dagboek. Narcissa heeft op de deur geklopt.

Liefs, een ontzettend gelukkige Bella


Alles schoot opnieuw door me heen, de nacht met Severusen de dood van Lily… Alles kwam opeens terug, en ik zakte huilend in op mijn bed. Na meer dan vijftig jaar huilde ik, en alles kwam eruit. De liefde die ik aan Voldemort gaf, en die ik nooit terugkreeg… Alle ellende die ik veroorzaakt had, alle mensen die ik gemarteld en vermoord had… Alle gezichten, doodsbang, spookten door mijn hoofd. Al mijn gevoelens die ik altijd zo opgekropt had, rolden eruit. Pikzwarte tranen liepen over mijn wangen, dropen van mijn kin en vielen in mijn schoot. Ik haatte mezelf… Ik was slecht, ik hield alleen maar van de slechtste man ter wereld…
Maar toch wist ik ergens, heel diep in mijn hart, dat ik van nog iemand anders hield… Als van een zoon. Harry, mijn kleinzoon. En Severus. Severus hield alleen niet van mij… Dat had hij nadat Lily geboren was verteld, en ik hield eerst ook niet van hem… Maar na een lange tijd ga je anders tegen mensen aan kijken. 
Ik kroop over de meterslange dekens naar mijn kussen en ging onder de dekens liggen. Dit was het bed waar alles gebeurd was. Severus en de geboorte van Lily… 
En met enorme zwarte strepen op mijn wangen viel ik in slaap…

Reageer (5)

  • Porcelainn

    Idd, het klopt dan niet, maar het heeft wel iets komisch!

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    Acadie idd,
    Zeur toch allemaal niet zo. Dit is toch leuk!!

    1 decennium geleden
  • Acadia

    Serieus mensen.. heb een beetje fantasie!
    Het hoeft niet allemaal perfect te kloppen, ik heb ook met een vingerknip Voldemort laten verdwijnen in mijn verhaal en daar zeurt ook (bijna) niemand over.

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    ja volgens mij heeft LapisZaluli gelijk :X

    1 decennium geleden
  • TheLostSoul

    Oké, ik wil niet stom doen maar Lily heet ten eerste Evans en geen Lestrange-Black en ten tweede is Lily mudblood dus ze kan de dochter van Bellatrix Lestrange-Black. En Lily is ook even oud als Severus dus kan ze niet zijn dochter zijn. Ze zaten bij elkaar op school. Dus dit klopt niet. :x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen