Foto bij Chapter 8

Abby POV

Wat zal er nu weer gebeuren? xD

De discussie was erg hevig en ik merkte dat Jasper alleen maar naar Alice keek. Ik kneep zachtjes in zijn hand terwijl Carlisle zijn stem verheft tegen Jane en Felix. Het was erg druk en rumoerig. De kinderen waren ondertussen naar binnen gegaan. Ik luisterde half naar de discussie terwijl iets tot me door drong.
De kinderen zijn binnen met een ongehoorzaam klein kind!
‘Jasper, de kinderen.’ Fluisterde ik zacht.
‘Hu, wat?’ Zei hij, voor het eerst sinds dit bezoek keek hij me aan. zijn ogen waren erg donker geworden.
‘De kinderen zitten binnen met Bonnie.’ Zei ik.
‘Nee, dat meen je niet!’ Zei hij rustig.
‘Jawel, ik ga wel even kijken.’ Ik liet zijn hand los en liep naar binnen toe. Ik keek in de keuken, misschien hadden ze honger of zo. Ik luisterde goed en door de discussie buiten heen hoorde ik de tv. Ik rende er naar toe en zag Renesmee, Alice, Owen en Spencer met z’n 4e op de bank zitten tv te kijken.
‘Waar is Bonnie?’ Vroeg ik. Ze scheurde hun blik los van de tv.
‘Weten we niet.’ Zeiden Renesmee en Alice. Spencer haalde zijn schouders op en Owen keek weer naar de tv.
‘Dus, jullie weten niet waar Bonnie is. Hebben jullie haar niet op de bank zien zitten toen jullie binnen kwamen?’ vroeg ik. Ze schudde allemaal hun hoofd. Ik liet mijn hoofd naar achter vallen en rende toen snel naar buiten toe.
‘Jasper, Bonnie is weg!’ Zei ik paniekerig.
‘Wat?’ Vroegen Edward, Bella, Rosalie en Jasper tegelijkertijd. Carlisle en Jane stopten gelijk met praten en keken naar mij.
‘Kijk, dit bedoel ik nou.’ Zei Jane nadat er 5 seconden stilte was.
‘Ze kan niet ver zijn!’ Zei Edward.
‘Dat denk je dan. Ze zijn mega snel!’ Zei Demetri.
‘Ze is net vampier dus nog sterker dan ons, sneller dan ons en schattig als de pest!’ Zei Alec.
‘Demetri, spoor haar op!’ Zei Alec. Demetri staarde vaag naar voren en knipperde na 10 seconden pas weer met zijn ogen en keek naar Jane.
‘Ze is ergens in een stad, grote stad. Volg mij.’ De Volturi wacht deed hun mantels weer op.
‘Ik blijf wel bij de kinderen.’ Zei Esmé.
‘Dank je wel, schat.’ Zei Carlisle en we sprintte achter Demetri aan.

Reageer (2)

  • GoldSunshine

    haha schattig als de pest..:P
    Demetri Rocks!!!

    1 decennium geleden
  • Released

    mooi(H)
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen