Foto bij 041

Sorry voor dit slechte hoofdstukje!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • 1Der

    Welke rol : vriendinnetje Louis
    Naam (+achternaam): Valerie parker
    Leeftijd : 17
    Karakter : grappig, spontaan, kan met iedereen goed opschieten.
    Band met de andere jongens : iedereen vindt haar een schat!
    Uiterlijk (+foto) : bruine krullen en blauwe ogen. http://data.whicdn.com/images/7881775/tumblr_lhyrj2UI9X1qeiwzjo1_500_large.jpg?1299975991
    Extra : Louis had haar onder gegooid met koffie, en dat was hun ontmoeting:D wat niemand van haar weet is dat ze heel goed pianno kan spelen en kan zingen...(H)

    1 decennium geleden
  • amazaynnx

    Welke rol : Girlfriend van ZAYN.
    Naam (+achternaam): Melanie Meade. (de meeste noemen haar gewoon Mel)
    Leeftijd : 16
    Karakter : Ze is erg lief als je haar leert kennen. Doet altijd gezellig mee en is een meid waarmee je erg kan lachen.
    Band met de andere jongens : Ze kan het erg goed vinden met de andere jongens.
    Uiterlijk (+foto) : Ze heeft felle blauwe ogen en bruin haar wat mooi over haar schouders valt. picca; http://i40.tinypic.com/25fi0p5.jpg
    Extra : Ze houd heel erg van ballet en loop dus ook soms op haar tenen.

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    Welke rol : vriedinnetje van Liam
    Naam : Myra Dewan
    leeftijd : 16
    karakter : een betrouwbaar meisje, waar je het liefst geen ruzie mee zoekt. Want anders slaat ze je verrot. ze neemt vaak de leiding, en is lief, aardig en charmant.
    band met de andere jongens : ze kan het met iedereen goed vinden, en heel goed met Liam.
    Uterlijk : -foto- bruin haar, vaak gestijlt. heeft hazel bruine ogen.
    Extra : ze kan goed dansen, houd van haar vrienden. En gaat graag uit met haar vrienden

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!!
    Welke rol : vriendinnetje van Louis
    Naam (+achternaam): Amarylis Flynn
    Leeftijd : 17 jaar
    Karakter : Lief, verlegen, behulpzaam, aardig,
    Band met de andere jongens : ze zijn haar beste vrienden
    Uiterlijk (+foto) : Klik
    Extra : de jongens hebben haar geholpen met een probleem en nu zijn ze haar beste vrienden.
    ze houdt van verschillende dingen en vind het niet erg om een keer lekker op de bank een filmpje te kijken of om spelletjes te spelen.

    P.s Snel verder!! <33

    1 decennium geleden
  • Aliisaa

    Welke rol : Vriendin van Zayn
    Naam (+achternaam): Elena Sainel
    Leeftijd : 18
    Karakter : Ze houdt van muziek, ze is het type dat verlegen is maar als je bot doet tegen haar doet ze ook bot terug.
    Band met de andere jongens : Ze heeft een goede ban met Niall omdat ze ook graag veel eet. En ze heeft ook een zeer goede band met Harry, ze is als een zus voor harry en dat ook omgekeerd. Met de rest van de band kan ze ook goed oververweg.
    Uiterlijk (+foto) : http://i40.tinypic.com/ilydma.jpg Ze heeft ook een tatoo waar staat My heart belongs to you. Die tatoo heeft ze speciaal voor zayn gezet.
    Extra : Ze heeft al 2 jaar met Zayn. En ze is een moslim maar gelooft er niet zo sterk in.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen