Part 23
(het hoofdstuk noemt part 23 omdat hij bij 22 de hele tijd had gezecht no subject dus niks aan de hand!)
Ik lag op Harry zijn bed,naast Harry.Hij was de hele tijd met mijn haar aan het spelen."Je bent zo mooi!"Zei Harry.ik begon te lachen en gaf snel een zoen."Dit heb ik gemist!"Zei ik."Wat?"Harry keek me aan alsof hij niet wist wat ik bedoelde."Deze zoen,je knuffels..jou!"Al snel begon hij te grijnzen.Hij pakte me vast en begon me passioneel te zoenen.Ik begon wat met zijn haar te spelen.Al snel begon ik wat aan zijn hemd te prutsen.En niet veel later lag deze ergens in de kamer."Ik hou van je!"Zei ik.Harry keek naar me."Nooit geweten als nu dat je zo'n mooie ogen had!"Zei hij flirterig.Wat had je verwacht?Hij is echt de flirter van de band!"Als we later dan misschien een kindje hebben word het net zo mooi als jij!"Knipoogde ik naar hem.Als snel waren we terug aan het zoenen.En van het één komt het ander.Ik beleefde één van de mooiste dingen in mijn leven!Namelijk:mijn allereerste keer!Het was gedaan voor ik het wist,ik weet niet hoe ik me voelde.Misschien gelukkig?Bang?Of eindelijk volwassen?Ik kon het niet uitleggen.Harry lag te slapen.Ik keek naar zijn gezicht en wreef door zijn haar.Ik zag aan zijn gezicht dat hij een glimlach niet kon inhouden.Een kleine lach verscheen op zijn gezicht.Ik wou met mijn vinger over zijn neus wrijven maar dat was te laat.In een wip slaagt Harry een arm om me heen en drukt hij me dicht tegen zich."Ik laat je nooit meer gaan!"Zei hij met een vreselijk hese maar toch sexy stem."Dat vind ik niet erg hoor!"Zei ik.Ik gaf hem een zoen en liet mijn hoofd rusten op zijn borstkas.Plots zwierde iemand de deur open.Het waren Zayn en Liam."Shit verkeerd moment!!"Zei Zayn snel en hij sloot de deur.Ik kon mijn lach niet inhouden.We hoorde een stem aan de andere kant."Eumh...Sorry voor daarjuist!Maar komen jullie ook naar de woonkamer we moeten even iets bespreken."Ik stond recht en trok snel mijn kleren aan.Harry had daar geen zin in dus trok alleen een jeans aan dat waren we wel gewoon van hem!Ik stapte de kamer uit en zag iedereen in de zetel zitten.Greet zat op Liam zijn schoot,Anne en Naill zag ik nu voor de eerste keer echt zoenen.En de rest an de jongens zaten er gewoon.Liam keek naar me en gaf me een knipoog.Zayn kon zijn lach niet inhouden toen we de kamer binnenstapte."Hebben de tortelduifjes eindelijk het nest verlaten?"Floepte Zayn er plots uit.Ik keek naar Zayn die zich schaamte dat hij op het verkeerde moment binnenkwam."Was het leuk daarbinnen?"Zei Louis met een plezierig gezicht.Harry kijkt hem aan terwijl hij een arm om mijn zij slaagt."Ja best wel."Antwoordde Harry."OMG!Te veel details!"Zei Anne.Ik schoot in de lach."Zo en Anne hoe zit het met jou en Naill."Vroeg ik.Anne keek naar me en gaf me een knipoog.En zoende daarna Naill terug.Ik wou weg stappen maar dat liet Harry blijkbaar niet toe.Hij pakte me op en legde me over zijn schouder."Nee,nee klein varkentje kom jij maar mee."Zei hij geamuseerd.Iedereen schoot in de lach."Ben ik een varken ofwa?"Iedereen keek hem geamuseerd aan om te zien wat hij ging zeggen."Mijn schat toch!"Hij pakte mijn gezicht vast."Ja inderdaad je bent een varkentje!"
"Oh wel bedankt!"Zei ik ik probeerde om serieus te zijn maar dat lukte niet zo goed."Je bent even roze en schattig als een varkentje!"Zei hij en hij gaf me een zoen op mijn voorhoofd.Ik trok hem wat dichter en gaf hem dan snel een zoen.Mijn voet popte omhoog zoals in al die oude films.Hij legde zijn armen in mijn zij en draaide me wat rond."Huur toch een kamer!"Zei Liam plots.Ik keek hem geamuseerd aan."Als jij en Greet weer klef bezig zijn dan zeg ik toch ook niets?"Hij keek naar me en knikte.Plots pakte hij Greet vast en begon hij haar gewoon te zoenen,waarom weet ik ook niet.Maar Greet vond het niet erg.Iedereen was weer zichzelf nu dat we weer bij elkaar waren!En ik en Harry.Het leek alsof we nooit weg waren van elkaar.Ik voelde me weer compleet."Zo waarom moesten we nu naar hier komen?"Vroeg ik."Oh ja dat was ik bijna vergeten!"Zei Zayn snel."We hadden een idee als we nu eens met zen allen op vakantie gaan naar Spanje?Daar is het lekker warm weer en hier is het koud!Wat denken jullie er van?"Vroeg Zayn.Iedereen knikte en begon erover te praten."Oké!Dat is dan geregeld!We gaan naar Spanje!!"We begonnen allemaal te gillen.Ik wou altijd al naar Spanje!En op vakantie met de coolste jongens ooit en de liefde van je leven is toch geweldig!Niet?
Reageer (1)
Dat is inderdaad geweldig! Ik wil ook...
1 decennium geleden