Foto bij 91

Dankje voor jullie lieve reacties! Dat motiveert me echt :'D Moet ik trouwens gewoon deze foto blijven posten bij elk hoofdstuk of vinden jullie gifs van Alex leuker? Want die heb ik ook genoeg en dan post ik die gewoon bij elk hoofdstuk!
Ik heb zo'n mooi einde voor dit verhaal jammer genoeg duurt het nog zo lang voordat ik die kan laten lezen!
En ik twijfel er nog over om er 50 days left to life van te maken, want ik weet niet of ik die 100 hoofdstukken wel ga halen eigenlijk! Dus wat denken jullie?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Melancholia

    Tsja, 100 is indd wel veel als je zo even 100 dagen moet vullen.
    Wat je ook kan doen, is niet letterlijk elke dag behandelen, maar soms een paar dagen overslaan :-)
    Soit, ik praat hier soms tegen je alsof je mijn bff bent ofzo haha ok foei.

    1 decennium geleden
  • Abaddon

    Hmm. Als je er nu een middenweg van maakt en er 75 hoofdstukken van maakt ? (nerd)

    1 decennium geleden
  • Ragnarok

    Hhahaha Renée die honderd red je niet nee. :Y)

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Ik zou het erg jammer vinden als za maar 50 dagen heeft want ik begin me aan haar te hechten! Maar anders sla je soms een paar dagen over? (:
    En over de plaatjes; GIFS! (: want daar ben ik verliefd op! (:

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen